Indlæg af Meta

    Endnu engang tak for besvarelserne alle sammen :clap:


    Frankovic: Har du helt ret i og kan jeg også godt se nu. Er en fejl, og det var egentlig meningen at det skulle være et par gange om ugen, ikk dagen :rolleyes: men desværre ikke så meget at gøre ved nu


    *Spørgeskema lukket, da jeg har det jeg skal bruge og skal til at igang med arbejdet

    Takker mange gange for besvarelserne + responsen alle sammen :clap:
    Dejligt at se så mange vil deltage :rules:


    Til Burger:
    Ja har du nok ret i, havde jeg ikke lige tænkt på. Men må bare gøre, som vi altid gør med vores projekter hvis ens resultater m.m. ikke altid passer helt som man vil have det. Smide en masse fejlkilder på :$


    Til kommentaren med hvorfor det kun er laptops:
    Det er det kun fordi, opgaven i oplægget, går ud på at man skal lave salgsmaterialer til en virksomhed der sælger bærbare, og derfor vil det være irelevant for mig at vide noget om stationære etc.

    Hej alle sammen :D


    Da jeg er i gang med mit eksamens projekt i Kommunikation/IT (på HTX 1. år) ville det glæde mig hvis jeg måtte låne 5 minutter af jeres tid, til at svare på et spørgeskema.
    Mit projekt handler om at jeg skal lave en reklame kampagne, med kommunikationsanalyse samt en brochure og plakat i A4.
    Det hele er 100% anonymt, og vil kun blive brugt som dokumentation for målgruppen og de grafiske og sproglige valg jeg tager i forbindelse med fremstilling af produktet.


    Spørgeskemaet er primært henvendt til dem der bruger deres bærbar i toget/bussen eller andet steds på farten/i marken, men alle er velkommen til at svare, og give deres mening hvis de stod i samme situation. Jo flere der svarer jo bedre


    På forhånd tak
    -Kim


    Spørgeskema

    kender ikke lige "Wardrope2" addon..


    men du kan resette alle indstillinger for addon'et, ved at:


    gå ind i din World of Warcraft mappe, derefter:
    WTF\Account\(din account name her)\SavedVariables


    så finder du de filer der hører til dit Wardrope2, hedder som regel noget ala det samme som i Interface\addons mappen. Sletter filerne, sletter addon, og installerer det igen..
    Så skulle alle indstilingerne være på default :)


    hvis det ikke virker så gå også herind og slet de samme filer
    WTF\Account\(din account name her)\(serveren din char er på)\(char name)\SavedVariables


    -Meta