Indlæg af -Eriksen-

    Søger en 24" skærm, og meget gerne en BenQ, da jeg i forvejen har en G2420HD, men andre mærker kan også meget vel have interesse!


    Skriv hvad du har, hvor den står, og ikke mindst hvad den skal koste.


    Skal befinde sig i Jylland, eller kunne fragtes hertil, da jeg kun køber face2face :)

    Hvis du har en eller flere 3,5" diske der ikke længere virker, er jeg interesseret i den/dem.
    Det eneste krav er at de ikke fysisk er smadrede.


    Jeg afhenter dem selvfølgeligt helst gratis, men hvis du mener at de skal koste noget, kan vi lige snakke om det :)


    Ser helst at de befinder sig i nærheden af Skive eller Holstebro, men skriv hvad du har, og hvor det befinder sig!

    Jeg håber at én herinde kan hjælpe mig, for jeg er løbet tør for ideer.
    For en uges tid siden smed jeg Win8 på min stationære og min laptop - det spiller som sådan meget fint.
    Mit problem ligger i mit headset. Jeg bruger et Logitech G930 og der er tilsyneladende opstået et problem.
    Det lader til at det har problemer med at administrere to lydkilder på én gang.
    Jeg opdagede det første gang da jeg hørte musik via spotify og startede LoL op samtidig. Hver gang en lyd i LoL stoppede, skruede Spotify op for lyden i et par sekunder, for derefter at vende tilbage til normalt niveau.
    Har testet med Spotify+Youtube og det samme sker når jeg stopper Youtube, så boostes lyden, i Spotify et par sekunder.


    Har prøvet at sætte headset'et til min laptop og der kan jeg ikke fremkalde fejlen.
    Prøvede så at geninstallere Logitech driveren, men det hjalp intet.



    Hvis jeg f.eks afspiller http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg som der ikke er nævneværdig bass i, skratter bassen i mit headset voldsomt. Sætter jeg det til laptoppen og afspiller samme sang, er der intet skratten overhovedet, selv hvis jeg skruer volumen meget højere op, end den var på den stationære.


    Jeg håber at det kan hjælpe nogen af jer på vej mod en løsning, for jeg er virkelig på bar bund her.

    Jeg tænker på at sælge min Acer Aspire 5745G, da jeg stort set ikke bruger den længere.


    Laptoppen bliver 2 år, den 17. i denne måned.
    Der haves stadig kvittering, men den bliver jo snart overflødig.


    Specs:
    Core i5 430M / 2.26 GHz
    RAM 4 GB
    HDD 500 GB
    DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM
    GFX GT 330M
    Windows 7 Home Premium 64-bit
    15.6" Widescreen TFT 1366 x 768


    Den kører som den skal, uden fejl og kosmetisk har den heller ingen fejl eller mangler.


    Pris 2000.-


    Spørg hvis jeg mangler noget!

    Vil gerne ha vurderet min computer.. Er også åben overfor bud. Det er ikke det rigtige kabinet på billedet.


    CPU:
    AMD Athlon XP 2200+
    socket A


    Motherboard:
    Microstar MS-6712
    VIA KT400 Chipset


    GFX:
    Nvidia GeForce Ti 4200 med AGP8X


    1 x Samsung 512 mb DDR-RAM PC2700
    1 x Kingston 512 mb DDR-RAM PC 2300


    Maxtor 120 gb HDD


    DVD drev
    DVD brænder Dual layer 8x