Indlæg af Dp87

    MSI GT70 2OD


    Hey vælger og sætte min Gamer bærbar til salg da jeg ikke for brugt den så meget som jeg ville ønske, så tænker en anden måske ville få mere glæde af den.!


    Fejler intet.
    Den fik skiftet Grafikkort for ca 6 måneder siden samt ny HDD. alt dette er skiftet på MSI's regning dvs. 2 års garanti på de dele. (skete pga defekt strømforsyning)
    Har self alle kvitteringer der hører med. Købt hos Webhallen for ca 2 år siden


    CPU- I7-4700MQ 2,40 GHz
    GPU-GTX 880M


    8 GB ram, 930 GB harddisk


    Har Tastatur med LED som kan skifte farve efter eget valg.


    Den trækker alle spil jeg selv har spillet indtil videre. BF4, Black desert, Dota 2, Rocket league, World of tanks, War thunder bare at nævne.
    Pris : 6999kr Kan godt forhandles.

    ved bare ikk hvordan jeg skal få dem de grader ned. for har 3 store blæser i bunden af mit kabinet til og køle af nede fra og problemet først kommet for 1 måneds tid siden ellers har der aldrig været noget. .


    havde en SSD harddisk som stod af (om så PSU er skyld i det og det var starten ved jeg ikk)



    havde det ene kort ude igår og der kunne jeg godt spille flere baner i BF3 uden den gjorde det. men ved ikk præcis hva det konstatere? :S



    kan desværre ikk låne en PSU. så det drejer sig om en ny en hvis det er den det er galt med. . :S

    Det bar løgn hvis det er det som der er problemet :S hva for et bundkort har du?


    altså min gør det kun under spil som BF3 og metro. intet under surfing film o.s.v og heller ik under dota 2.



    har lige kørt OCCT på den og det kunne den godt klare men går jeg ind i spil så gør den det stadig det så mærkeligt :S

    Hey.


    min computer er begyndt og genstarte uden varsel. bla. i spil som BF3 og metro last night. men Dota 2 kan jeg spille uden problemer og det forskelligt hvor lang tid der går nogen gange sker og det sker aldrig hvis jeg bare surfer rundt eller laver andre ting på computeren.



    CPU
    Intel Xeon W3520 @ 2.67GHz 61 °C (under gaming)
    Bloomfield 45nm Technology
    RAM
    6,00GB Triple-Channel DDR3 @ 530MHz (8-8-8-19)
    Motherboard
    EVGA X58 SLI Classified (Socket 423) 35 °C
    Graphics
    Viseo 230Ws (1920x1080@60Hz)
    1536MB GeForce GTX 480 (nVidia) 85 °C (under gaming)
    1536MB GeForce GTX 480 (nVidia) 89 °C (under gaming)
    ForceWare version 320.18
    SLI Enabled
    Hard Drives
    932GB Western Digital WDC WD10EARS-00Y5B1 ATA Device (SATA) 32 °C
    298GB Seagate ST320DM001 HD322GJ ATA Device (SATA) 26 °C
    Optical Drives
    Optiarc DVD RW AD-5240S ATA Device
    DTSOFT Virtual CdRom Device



    har en ide om det min PSU men er ikk sikker og ved ikk om man kan checke den på nogen måde? min PSU lige nu er en Toughpower 1500W den sad i da jeg købte den. og jeg har haft den ca 7-8 måneder (købt brugt så den er ældre end det og der var intet i starten det kommet inden for 1 måneds tid)



    håber der en der kan hjælpe for det virkelig irriterende.


    VH dennis

    takk for tippet.. :) men mit problem er at jeg ikk har samlet computer i en del år. så er ikk helt opdateret på hva for nogle dele der passer til hva... o.s.v også derfor jeg mest er på udkig efter en samlet pc :O

    gider ikk samle selv..


    og har selv skærm til --- så det bar selve computeren..


    er der virkelig så stor forskel på amd og intel?

    Hey min computer er efterhånden begyndt og halte lidt bagefter når det gælder alle de nye spil så er ude og se på en ny:..


    og så ville jeg lig høre nogle forskellige meninger inden jeg købte den jeg har kigget på...


    har luret lidt på den her:


    GEFORCE 8800GT 512MB GDDR3, OG AMD DUALCORE X2 6000+ (2x3.0GHZ)
    Beskrivelse:
    Er du klar til at være på forkant med en GIGA-ELITE-PC. Udover at PC'en bygger på en Ultra støjsvag og stærk strømforsyning fra XILENCE-POWER, bygger PC'en også på det ultra hurtige grafikkort fra Geforce 8800 serien med 512MB G-DDR3 RAM. GEFORCE 8800GT GRAFIKKORT (DIRECTX 10) KOMPATIBELT !


    ::::::::: STØJSVAG :::::::::::::::


    - AMD DUALCORE X2 6000+, (2x 3.0GHZ)
    - ASUS M2N-MX SE BUNDKORT
    - 512MB DDR3 GEFORCE 8800GT (2X DIGITAL DVI), NVIDIA
    - 250GB SATAII HARDDISK, 7200RPM, SEAGATE
    - 2GB DDR800 *DUALCHANNEL* DDR2 RAM, PC6400
    - 18x +/- DUALLAYER DVDBRÆNDER
    - 550W XILENCE (ATX 2.2) ULTRA STØJSVAG STRØMFORS.
    - COOLERMASTER KVALITETS KABINET
    - UNDERSTØTTER SATAII OG SATAII-RAID
    - 6 USB PORTE (2 PÅ FRONT)
    - 7.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
    - 10/100/1000MBIT NETKORT (GIGABIT LAN)



    altså den er mest målrettet til gaming...