Indlæg af Eric Camden

    MX1000 er da en superb mus, ingen tvivl om det. Ergonomien er jo helt fantastisk, bedre end G9. Det jo også derfor jeg har ik kunne bruge andre mus i 3 år og har også 2 af dem der kørte i rotation :D Til alt andet end harcore gamers er MX1000 vel bedre, men til actionspil og specielt arena, kan jeg ik undvære G9.


    Men det kommer self også an på om man har bærbar eller ej, det jo ik så smart med alt de ledninger :P

    Jeg har selv opgivet og købe en Q9450, den er fuldstændig umulig og få fingrerne i. Har fundet ud ad at de ik ka leverer før maj/juni. så din eneste mulighed hvis du ik gider og vente er at købe den fra udlandet, og glem om sverige de har den heller ik.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    G11 eller G15 Keyboard fra Logitech, og så kan jeg anbefale Logitech MX1000 Laser Trådløs mus :D Der er intet i vejen med den trådløse og dens reaktionstid whatsoever, en mus af kongedimensioner :9xo


    Jeg må sige at jeg er uenig med dig. Har selv haft MX1000, den fungerer ikke på alle overflader, go hvad præcision angår, er den hel fin for sin tid da den kom ud for 3 år siden, men nu kan den slet ik hamle op med de nye gamer mus. Jeg har udskiftet min MX1000 med G9, og jeg må sige at der er virkelig store forbedringer; vægt lodder, udskiftlig greb, indbygget hukommelse bare for og nævne nogen. Og prisen er helt ned på 550kr, så hvis du vil ha en gennemført gamermus, så er det den du skal vælge. Men du har tilgengæld ret mht. keyboard, jeg ville helt sikkert også vælge G15.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Ja, eller vente på at de nye Penryn's kommer på den anden side af nytår..


    Er E6750 virkelige et bedre valg end Q6600?? Og nogen der ved hvor langt inde i det nye år penryn unkommer, og hvor meget prisen kommer til at ligge på??

    Hej alle tweaks...


    Efter at ha brugt hele natten på og læse trådene, kommer jeg for at be om jeres hjælp.
    Mig og 2 venner bruger alle dell computere, og har kun haft gode erfaringer med dem. Vi havde alle Dimension 8400 i mere end 3 år indtil ca. 3 måneder siden, da de andre købte nye dimension 9200 med Q6600 med 8600gts og 2gb DDR2 667Mhz ram til ca 6.5k. Og da vi holder jævnligt lan parties så nu blir jeg altid hånede pga. min pc slet ik ka følge med deres :pokey: og pga jeg ville vente lidt med og købe nyt så nu har dell desværre taget d 9200 af markedet X(... og istedet lanceret deres latterlig xps 420 med de sammen komponenter til 8.4k link


    Så nu står jeg og skal ha en ny pc, har kigget lidt på s.staack's tråd og synes rigtigt godt om mange af de ting han har valgt, så her er min egen shoppinglist:


    kabinet
    bundkort
    cpu
    ram
    gf
    psu
    hdd
    brænder
    cpu køling


    ialt ca. 9k og mit budget ligger også deromkring, jeg har ikke rigtig nogen erfaring med OC så regner ik med det lige pt. men vil helst ik udelukke muligheden. jeg bruger den mest til wow og nyere spil som crysis, coh og cod4 og ska helst ku følge med i 2-3 år med hensyn til spil.


    som jeg kan se med mine n00b øjne så er det en del bedre end dell's xps 420 og ik meget dyrere, så vil lige høre jeres meninger om det, så jeg kan sætte dem på plads næste gang der blir lan party :evil:


    så kom med jeres meninger og evt anbefalinger.... cause i badly need it :rules:


    Mvh Eric