Indlæg af nicedevice

    Kiggede lidt rundt på nettet for at se om der var andre der havde samme problemer, og fandt ud af at hvis man har problemer med, at cursoren ikke rammer det man peger på i menuen og alt i spillet er gennemsigtig til tider, hjælper det at køre spillet ned i et vindue (tab) efter banen er indloadet, og gå til options- grafik og sætte spillet til at køre fuldskærm igen( imens banen stadig er indlæst). Har ikke længere selv de problemer efter at have gjort det :crazyeyes:( skal dog gøres hver gang ) så nu ser det hele fantastisk lige ind til jeg når det punkt der ikke sker mere X(

    Så fik vi det langt om længe(bedre end juleaften) har dog nogle småproblemer med grafikken, og i menuen skal der peges noget ved siden af for at ramme det man vil , men der kommer vel en driver og/eller en patch der klare det..Mit STORE problem er, at der ikke sker mere efter at man har klaret et par kampvogne, og kommer tilbage til det gidsel man skal sikre. Andre der er rendt i nogle af de problemer? måske med en løsning :crazyeyes:Go gamer til jer det køre for :D

    for fedt spil :D men har et problem med sandbox, når jeg prøver at loade island, skriver den en masse errors, hvorefter det lukker ned med en fejl, andre der har det problem, evt. en løsning. Køre med vista..

    kan se på de tal du har på din maskine, at der er en del at komme efter. har du nogle billeder af din bios opsætning? Har prøvet med en del forskellige indstillinger idag , men kommer ikke rigtig frem til noget der gir noget...Har taget en del screenshot´s fra everest, men kan ikke få funktionen til at sætte billeder ind til at virke..mine fsb-ram forhold er


    oc 0% fsb 356.2Mhz fsb-ram 6:8


    oc 5% fsb 350.6Mhz fsb-ram 10:8


    oc10%fsb 219.3Mhz fsb-ram 6:8


    Har kigget rundt på nettet efter en oc gennemgang til kortet, men kan kun finde en på tysk(ikke min stærke side) er det noget du er stødt på?


    Håber du kan hjælpe :roller:

    Skal ha presset lidt ekstra ud af maskinen inden crysis kommer, men har problemer med at få mine ram med. Her er mine system data


    Mb : Asus P5W DH Deluxe


    Ram: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=351054 ]Kingston PC6400 DDR2-800 - KVR800D2N5K2[/URL]
    Cpu : E6700 (oc 2800)


    Gpu : Club 3d 8800gts


    Køre mine nuværende oc igennem Asus´s ai, da bios ikke giver ret mange muligheder ved manuel oc.
    Kører nu med en oc på 5%(her kører ram som PC5300)har kørt med en oc på 10% her kommer mine ram ned og køre som PC3200. Er det mine ram der ikke kan klare mere, eller er der andre ting jeg skal ha kigget på? er villig til at investere hvis det skal til, men prøver at trække den så langt som muligt med det jeg har..