Indlæg af TightFit

    Nej, da du allerede har en 7200 rpm vil du intet hente. Havde det været en 4200 ville der måske være en gevinst. Jeg flyttede engang noget intensiv kompilering (i.e. heavy disk access) til en ekstern 7200 rpm usb 1.1 disk og fik ca. 20-30% gevinst i forhold til den interne 4200 rpm.


    Men det afhænger meget af det specifikke problem man vil løse selvfølgelig.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    Fordi de har Micron D9GKX chips som ellers kun helt dyre ram har kører selv med 4 GB af dem :clap:


    så hvis du senere skulle få lyst til at overclocke så har du nogle billige ram der sparker røv


    ok, dem snupper jeg så!


    :boxed:


    De er så ikke på lager hos komplett som er de eneste der fører dem :(


    Iøvrigt tak til alle jeres svar!

    Svan, at det ikke er det primære mål med delene og at jeg ikke har særlig styr på OC, men kan der rykkes lidt på det uden det brænder sammen er det fint. Giver det mening? :D


    Q6600... hmm godt tip. Antager det er den her:


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=305881


    ?


    Det er lidt op ned med benchmarks mellem de to så vidt jeg kan se. Q6600 2.4 får vist baghjul i det meste mod E6850. Jeg skal primært game.. selvf. er quad mere fremtidssikret men jeg tror jeg bare skifter om et års tid til quad hvis det giver meget mere performance.

    Hej


    Står og skal have nyt rig og har fundet nedenstående dele. Da jeg fatter ca. hat af hvad der bedste passer sammen er der så nogen der kan fortælle mig om det er et godt køb eller om der findes bedre dele til ca. samme pris?


    CPU:
    Core 2 Duo E6850 3 GHz
    1800,-


    Køler:
    Noctua NH-U12F
    450,-


    Mobo:
    Gigabyte GA-P35-DS3R
    850,-


    RAM:
    OCZ Special Ops Edition 2 x 1 GB (meget usikker på om de er gode !?)
    600,-


    Gfxkort venter jeg lige med til 8800GT kommer...