Indlæg af [FDB] FifaFrazer

    Er der ikke nogen der lige kunne smide deres VC handling.cfg over til mig. Den ligger i ...VC\data\handling.cfg. Den MÅ OG SKAL IKKE være ændret. Det kunne være rart, for så kan jeg også komme til at spille multiplayer!!

    Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig en ADSL opkobling, men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge. Hvor får man mest fra pengene. Jeg er fuldt tilfreds med en 256/128 eller 512/128 opkobling. Kom med nogen gode forslag!!!


    p.s. Engang i TV2|Finans (ca. 1 år siden) fortalte de at ADSL til 120 kr pr. måned var på trapperne. Det er f*ndme godt nok en lang trappe!!!!!

    Hvad er det bedste gratis webhotel. Jeg søger:
    mindst 15 mb plads
    FTP adgang
    ubegrænset filstørrelse


    jeg har søgt på internetplads.dk, men det er åbenbart umuligt at finde noget der opfylder mine krav. Jeg har prøvet Jubii Tripod, men det virker ikke specielt godt.

    Det bedste ripper program er helt klart Super DVD Ripper. Trods den rådne titel er programmet 100% enkelt, tager undertekster med, pakker filmene godt, og bevarer en høj kvalitet. En 3 timer lang film i super kvalitet fylder ca. 1GB. Det er da pænt nice.


    Jeg kan ikke huske den oficielle site, men programmet kan hentes på download.com


    Nyd det!

    Hvordan laver jeg en backup af mine mails i Outlook Express? og så jeg f.eks. kan lægge dem ud på en cd. Er de gemt i en bestemt fil eller skal jeg bare kopiere outlook-mappen.