Indlæg af kyrooo

    Hej derude.


    Jeg har en onkyo tx-nr609 sat til et surround anlæg med ps3. Jeg kunne godt tænke mig at man kunne høre musik fx fra ipod/iphone som er tilsluttet receiveren med enten aux eller usb IMENS man spillede ps3, eksempelvis tekken eller fifa når gutterne er på besøg.


    Vi kan simpelthen ikke få det til at virke. En af mine kammerater har onkyo tx-nr606 med samme setup af hdmi kabler og han kan godt have musik imens man spiller spil. Vi har prøvet snart alverdens ting men kan ikke rigtig finde ud af hvordan faen man får det til at virke, google har heller ikke været særligt hjælpsom. Måske der er nogen herinde der lige ved om det er en instilling på receiveren eller i ps3en man skal ordne??

    Hey derude,
    Jeg har tænkt mig at købe sådan et flot Lian Li kabinet, helt præcist:
    http://www.ct-systemen.nl/images/PCS80B.jpg
    (Lian Li - PC-S80A - Classical Silent Series)


    Og så ville jeg bare hører om der er nogle der har en anelse om man kan bruge Zalman ZM-MFC1 Plus fancontroller:


    http://www.jaha.be/images/mfc1plus%20zwart.jpg


    De der dreje-dutter stikker ca. 14mm ud, er der nogle der ved noget om de så vil sætte i vejen i kabinettet eftersom det er med frontlåge?


    Har prøvet at kontakte Lian Li over mail, men har intet svar fået.

    det kan du have ret i, men så vidt jeg ved er "OFF TOPIC" noget med at man kan snakke om alt fra himmel til jord. Computerting til at vejret er noget værre kedeligt noget for tiden.

    Jeg skal lave et projekt der hedder: Global opvarmning med specielt henblik på Kyoto-aftalen.


    Og så kunne jeg virkelig godt bruge lidt små ideer til svar på følgende opgaveformulering:


    2) Diskuter mulige årsager til aftalens indhold og inddrag i forbindelse hermed også interessemodsætninger mellem i- og u-lande


    3) Vurder de muligheder og begrænsninger der ligger i aftalen i forhold til at begrænse den globale opvarmning.


    - Hvis der er nogle der har lavet noget lign og derfor ved en del om det, eller bare har ideer til hvad man her kunne skrive om. Alt er stort set brugbart, har bare brug for en masse ideer ud over mine egne :)


    på forhånd tak!

    MEDION
    • Intel p4 2.667 ghz, med god lydløs køler.
    • Geforce 5900 128mb ddr
    • 120 gb harddisk
    • 1 gb ddr 3200
    • LYDKORT: Sound Blaster Audigy 2
    • Onboard netkort
    • DVD/RW drev


    M.FL. 19" flatron LG skærm!
    Samt XP home, Office 2007 (dansk) samt mange andre gode programmer!


    MINDSTEPRIS for hele molevitten: 1200,- kr!


    For helt specifik information tag et kig på QXL:
    http://www.qxl.dk/accdb/viewIt…Nr=12&ArticleCondition=-1


    - Alt software er fulde versioner med keys og hele dynen. Jeg skal bare hurtigt af med den, og gerne alt samlet da jeg skal have en helt ny :) Så skal bare tjene en smule på den.


    Byd løs, det er gratis at oprette sig (:

    Det er da utrolig let, folk går simpelthen ind på qxl og byder :) Flere folk ser det så bare, ved at den også ligger her, samt på andre forums, så de er klar over den ligger der.


    Hvis de vil købe, så byder de derinde, sværerer er det ikke :)