Indlæg af Hymn

    Prøver lige med SPAMFighter, men hold kæft det er langsomt - 5 - 6 minutter fra jeg starter Outlook til jeg kan læse mailene, tilgengæld ingen Spam mails.
    Hvad skal jeg gøre for at få det hurtigere?

    Effektivt SPAM filter


    Nogen der kan anbefale et effektivt SPAM filter?


    Jeg bruger Norton Internet Security og det har længe virket fint, dog skal man altid markere første mail som spam.


    For nylig havde jeg en disput med Banggood om manglende leveringer, efter at have ventet 6 uger på leveringen og yderlig 3 uger på tilbagebetalingen gik det på plads, men de har videregivet min mail til spammere.
    Jeg bruger én mail indkøb og én til kommunikation, og det er den sidste der nu modtager 25-30 spam mail dagligt fra firmaer, der er beslægtet med de vare jeg har købt fra Banggood.


    BangNOgood spammerne benytter ny afsender adresse i hver mail.


    Hvad kan jeg gøre - noget software I kan anbefale ? (Også BuyWare, bare det virker)

    Bruger Norton Internet Security.
    Køber en pakke om året på tilbud i Føtex, typisk 250 kr-300 kr gælder for 5 enheder i et år.


    To irreterende ting: Installere jeg forlængelsen for tidligt (fx 1 måned før udløb) mister jeg den resterende tid (1 måned) og installere jeg den efter udløb, er der overhovedet ingen sikkerhed fra udløb til den forlængelsen er installeret.


    Ved for tidlig fornyelse burden perioden forlænges, men det gør den ikke.
    Ved for sen fornyelse burde den allerede betalte sikkerhed forblive på computeren, uden at der selvfølgelig kom en nye opdateringer, men sådan er det ikke.

    Jeg skulle installere en driver for at få min Samsung M.2 drev til at blive fundet i mit Asus Z170A bundkort.
    Jeg måtte simpelthen installere Windows 7 incl den specielle driver på en anden disk for så at flytte imaget over på M.2 drevet.
    Men så har det også kørt siden.



    skrivebøf rettet

    Jeg har i et svagt øjeblik kommet til at acceptere pop up i nederste højre hjørne fra AnandTech,
    men nu er jeg blevet godt træt af alle de pop ups og vil gerne af med dem.


    Jeg har aldrig oprettet mig som bruger af sitet og har således ikke noget brugernavn eller adgangskode
    og har heller ikke i sinde at oprette mig - de skal ikke have min e-mail med al det spam de udsender.


    Nogen der kan hjælpe mig?


    Godt Nytår til alle! :cheers:

    En anden ofte overset 'feature' på SSD'er er hvis man vil lave en undelet på en SSD. Man kan finde filnavnet, men så heller ikke mere.


    Det er fint hvis man skal sælge disken, så sletter man bare det hele og det kan ikke gendannes pga garbage oprydningen.

    Hey Folks!
    Nogen der kan anbefale et godt bundkort, måske under 1500 kr, der har 4K/UHD video out over et HDMI stik?


    Jeg vil opgraderer en gammel HTPC de ikke rigtigt bruges mere, men mit krav til opgraderingen er primært 4K Video - uden separat videokort, gerne god lydkvalitet.


    Overklokking, gaming og kulørte lamper har derimod ingen interesse.


    Professoren skal vel være en i5 eller i7 fra nyeste generation, men der er noget med at det kun er Z370 chipsættet der understøtter dem, er der ikke? Er der evt andre chipsæt der understøtter 4 K video?
    Har siddet og rodet rundt på Asus bundkort side, men kan ikke se at de skriver noget om 4K video.

    Jeg brugte også 8'eren da jeg installerede min M.2 SSD, men det skyldtes, at jeg ikke kunne få driveren ind ved boot fra DVD. Jeg installeredeså OS på en rigtig SSD og installerede M.2 driveren, derefter kunne jeg bytte om på drevene med Clonzilla.
    Jeg kører Win 7 og oldschool med DVD drev (faktisk Blu-ray XL brænder).


    Husk iøvrigt at M.2 ofte optager to SATA drev pladser og at der skal vælges mellem M.2 of de to SATA pladser i bios. Måske derfor 1 ikke ser M.2 drevet i Bios.

    Jeg støder ofte på videoer på Facebook, som jeg gerne vil beholde en kopi af, men det synes ikke muligt, og så alligevel, med hjælp her, måske....


    Der er IKKE tale om videoer, der ligger på YouTube.


    Et eksempel på en video:
    https://www.facebook.com/FOX61…78&notif_t=group_activity


    Jeg bruger normalt Internet download maneger, og den downloader det meste, men ikke disse facebook videoer.
    Video Downloader Ultimate bruger jeg en sjælden gang, men det siger at der ikke er nogen videoer på det link.


    Nogen der kender et godt kneb?
    På forhånd tak!