Indlæg af Hymn

    OK Jeg har nøglen, så den er ikke problemet. Jeg så at M$-support besvare spørgsmål mod cool cash, i dette tilfælde 540 kr, så det er ikke het så in at bede om support dér, men tak for svar.

    Jeg skal skifte OS fra Vista til 7 Pro og vil i den forbindelse gerne beholde min Office licens. Jeg har brugt mine 3 aktiveringer og søger nu en metode til at af-aktivere en licens, som man fx kan med Norton Internet Serurity.
    Kan det lade sig gøre med MS Office 2007?
    Og hvad med Nero 11?
    På forhånd tak, Hymn

    I skriver at den skuffer fordi den ikke lever op til specifikationerne og det er jo ærgerligt.
    Kunne I ikke teste OCZ Vertex2 60 GB (gadepris 900 kr), for det ligner Cosair'en meget og det vil være interessant og den heller ikke lever op til specifikationerne eller om den er bedre.

    Det se på vedhæftede fil.


    Siden er flyttet til venstre for at forminske fil størrelsen.
    Det ses at bunden og højre spalte mangler selvom der står Udført nederes til venstre. Crtl-F5 hjælper ikke.

    Jeg troede at tonen var lidt mere anstændig i dette forum!


    Jeg bruger mit CD/DVD-drev hver eneste dag og så vil det da være dumt at købe et kabinet hvor der sidder en låge foran drevet, er det svært at regne ud?

    Skulle du så ikke have haft det med i din ellers udemærkede artikel, :-)
    Jeg tror da at svenskerne læser artiklen - og forhåentligt også dette - og så kunne der måske laves en ændring i næsteudgaven.
    Medion har flotte designer kabinetter med vippe låger til DVD drev og kort læser, men uden Fractals mange finesser.
    [Blocked Image: http://www.gromit.dk/div/Medion.jpg]

    Ville købe det lige på stedet, hvis de to 5 1/4" drev ikke sad bag forpladen! Det ville ryge en kort læser i det ene slot og et BD drev i det andet. Ikke noget der støjer meget, men jeg gider altså ikke åbne låen hele tiden.


    Det ville også være dejligt hvis der var plads til et tredje 5 1/4" drev, det kunne så sidde bag lågen.
    /Hymn

    Du har manipuleret med teksten idet du har sat et punktum midt i sætningen og set bort fra slutningen af sætningen, der lyder "(e.g. DisplayPort, HDMI, and DVI-D) for output when in the BIOS Setup program or when during the POST screens. "


    Side 20 i manualen under Dual Display Configurations for the Onboard Graphics:
    siger "There is no such limitation in operating system environment."


    Du skriver du ikke ved hvilket bundkort jeg har, så læs mit første indlæg igen for der står det, og indpakningen var nøjagtig magen til det du har vist på billederne. Det undre mig hvis Gigabyte pakker deres - defekte, bl.a lysdioder på bundkortet og nu også dual port graphics - bundkort i retail pakke.


    Jeg udtaler mig ikke specifikt om det bundkort du sidder med, men jeg har selv tjekket H55M-USB3 ud før jeg købte nummeret større, men de to bundkort er jo 99% ens. Forskellen er to ekstra USB headere og Raid mulighed på H57M kortet.


    Læs iøvriigt en seriøs anmeldelse af bundkortene her:
    http://www.xbitlabs.com/articl…ga-h55musb3-h57musb3.html


    Det skuffer mig I ikke er mere seriøse, men hvis det er defekte komponenter i får til anmeldelse så kan jeg godt se at der er et problem!


    Jeg har selv anmeldt for (blade) Ny elektronik, Hifi&elektronik og (sites) Rekordere.dk og Tweak.dk


    Bedre held med næste anmeldelse!


    /MichaelS

    !wfdi skrev:


    (Note 4) You can use only one of the onboard digital graphics ports.


    Tyndt at du manipulerer med teksten. X( Note 4 lyder:


    (Note 4) You can use only one of the onboard digital graphics ports (e.g. DisplayPort, HDMI, and DVI-D) for output when in the BIOS Setup program or when during the POST screens.


    Manualen side 12: Link http://download.gigabyte.eu/FileList/Manual/mb_manual_ga-h57(h55)m-usb3_e.pdf


    :clap: Som skrevet tidligere, Dual port graphics virker fint i Windows.


    /MichaelS

    Som jeg skrev på sitet er der en række fejl i artiklen:


    Jeg forstår ikke den høje temperatur på cpu'en.
    Jeg har en I7-820 og (Quad core 2,8 GHz turbo 3.46 GHz på et H57M-USB3 bundkort) kan ikke få temperaturen over 36 grader, men jeg har heller ikke grafikdelen i min CPU.
    Og OK jeg har en stor køler Zipang 2, men forskellen er for stor.


    Det er ikke rigtigt at man ikke kan køre dual port på grafikudgangene. Manualen siger:
    Dual Display Configurations for the Onboard Graphics:
    The table below shows the supported dual display configurations for the onboard graphics ports when in the BIOS Setup program or when during the POST stage.


    There is no such limitation in operating system environment.


    Under Windows virker dual port fint.


    I skriver at der ikke er nogen LED på bundkortet til at vise Power On. Jo det er der der vise forskellige faser af opstarten og når alt kører slukkes LEDene. De sidder i hjørnet ved RAM modulerne.


    Under plus skriver I at der er SATA v3 6 GB/s, men det er der ikke.


    Og så forstår jeg ikke at I ikke omtaler Smart 6:
    GIGABYTE Smart 6™ (Note 1) is designed with user-friendliness in mind, and offers a combination of 6 innovative software utilities that provide easier and smarter PC system management. Smart 6™ allows you to speed up system performance, reduce boot-up time, manage a secure platform and recover specified files easily with a click of the mouse button.


    /MichaelS