Indlæg af Generin

    BFG GeForce 7800GS OC sælges da den ikke kan køre med de andre sager i min computer.


    Har kørt ca 2 timer. virker som den skal, har haft den i en anden computer og tjekket


    Sælges for 1100kr

    Ja det er nemli lige præcis den


    du ved vel tilfældigvis ik hvad den hedder,


    Jeg vil ha skaffet sådan et igen

    Det er vel en 5 6 år gammelt, tror ikke rigtigt det fåes mere


    det eneste der står på bagsiden er Logitech* cordless keyboard

    Nej det er desvære ikke det, den har stort samme from som den på linket, og i toppen har den play/stop knapper til media player, og en scrol til at tune volume

    Jeg har haft dette rigtig gode tastatur i nogle år efterhånden, men nu er den altså gået til, jeg aner hvirkelig ikke hvad den hedder å håber en af jer kan hjælpe. Det er et logitech cordless, tror os den fandes med ledning ,


    Den ligner lidt den her http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=91730


    men min har bar lidt mere gøjl over numpad knapperne og helt ude til venstre har den en scrol som på en mus og en frem og tilbage knap


    Håber i kan hjælpe!

    Jeg har lige være ude og invisterer i et nyt grafikkort da det gamle var blevet lidt gammelt. Jeg har dog nogle små prooblemer som jeg bare ikke kan løse , håber lidt en a jer har et svar.


    Når jeg starter min computer er der en masse nuller i skærmen , så når jeg kommer ind i windowes kommer der nogle små bli pixels her og der. når jeg prøver at installere den nyeste driver, går min skærm bare på standby når jeg ændre på min grafik så når jeg genstarter med den nye driver kan min skærm ikke komme længere end til windowes loading screen. og den hakker hvis jeg rykker med vindues og hvis jeg scroler ned, fx på en hjemmeside som denne.


    Har været på nettet og læse nogle forskellige steder, folk som lyder til at have problemer som mig mener det kan have noget med kølere at gøre, jeg har nemli ingen ekstra kølere i mit kabinet


    Håber i kan hjælpe. min grafik kort er et Nvidia 7800 gs oc