Indlæg af upton

    Jeg har prøvet at slette den nye outlook.pst og lade systemet oprette en ny - dette hjalp ikke. Der oprettes bare en anden outlook.pst som ikke kan ersatttes med den gamle. Filen jeg skal bruge er jo den gamle pst. Den accepteres ikke som en fil til private mapper selvom det umiddelbart er en pst-fil.
    Oprindelig kopierede jeg både outlook.pst og archive.pst til DVD'en. Måske skulle jeg have eksporteret den.
    Det besynderlige er dog at archive.pst lader sig importere uden problemer.
    Kan filen eventuelt være beskadiget - og i givet fald, kan man reparere den med andet end pstscan, som ikke kan åbne filen?

    Hej
    Jeg har i forbindelse med formatering af min pc overført en kopi af diverse filer og der iblandt også "outlook.pst" til en DVD, for derefter at importere den til outlook igen. Filen overføres først til harddisken inden import.
    Denne øvelse har jeg tidligere gjort uden problemer.
    Nu vil outlook ikke genkende filen som en privat mappefil.
    Jeg har prøvet at overføre den manuelt til mappen via stifinder, importere, omdøbe den, fjerne en evt.. skrivebeskyttelse, køre scanpst, forsøge med "Oversized PST Recovery Utility" m.m.
    Ingen af tingene hjælper - filen genkendes ikke som en "rigtig" pst fil og kan ikke åbnes.
    Den har den forventede størrelse.
    Den samme meddelelse kommer hver gang: Filen D:\ xxxxx \xxx\xxx\outlook.pst er ikke en fil til private mapper.
    Er der nogen der har en løsning?
    På forhånd tak for hjælpen.

    Beklager hvis mit bud har stødt dig - det var bestemt ikke tilsigtet :rolleyes:
    Der er jo altid en naturlig modstridende interesse forbundet med et salg - sælger vil have mest mulig og køber ønsker at betale mindst mulig. Jeg mener dog at en pris på 11K er ganske fair, og i tråd med hvad jeg har set ved et par andre lejligheder.
    Jeg står selvfølgelig ved mit bud på 11K - forudsat at jeg ikke i mellemtiden har fundet en anden centerhøjjt.
    Held med salget!

    Tror du skal slå til hvis du kan få 13 - 15 K - mon ikke en ny så ville friste de fleste i stedet?
    Jeg kan max gå med til 11.000 - så kan vi handle nu. (forudsat at den er 100% i orden)

    Hej


    Min næsten nye eksterne harddisk er begyndt at hyle/støje når den startes i kold tilstand (det har den faktisk gjort længe).
    Den ret kraftige hylelyd forsvinder efter ca. 20-30 sek. og enheden fungerer perfekt.
    Hvis den slukkes og tændes igen efter at være blevet varm, er der ingen støj ved opstart.
    En bekendt har hørt om noget lignende ved en vens eksterne HDD.
    Er dette noget der er normalt for eksterne harddiske eller skal jeg sende den til rep. ?
    Støjen kan måske være en forløber til et egentligt funktionsproblem - eller hvad ?


    Upton