Indlæg af Intelian1

    Jeg har ikke prøvet at resette dem tror jeg ik. Vidste ik man kunne det :) Det må lige prøves i morgen.


    Jeg kan kun finde en softwareopdatering ind på deres hp. Men det er vel også driveren? Og den får jeg at vide at der er magen til den jeg har, når jeg prøver at installere den.


    Jeg bor i nordvest jylland.

    Jeg fjernede wincomm driveren inde fra tilføj/fjern programmer. Skulle den så ik være helt væk?


    Jeg har også haft donglen pillet ud inden reinstall. Alle gange...


    Den eneste krav til computeren er vel USB2,0?

    Nu har jeg prøvet på alle mulige måder at paire dem, og den vil stadigvæk kun spille i dårlig kvalitet.
    Jeg synes jo ik det skulle være noget hardware problem, når det har virket.


    Kan det være mit windows som driller? Eller andre ting?

    Jeg bruger den der var med på cd´en. Version 5.1.0.1700


    Jeg kører ikke Vista, men XP.


    Det skal siges at jeg har haft det til at virke en gang siden jeg oprettede denne tråd, men det virkede ikke igen efter reboot... Så jeg er stadigvæk lige langt :(


    Og som jeg skrev i første inlæg troede jeg problemet var at jeg ik kunne vælge "High Quality"...det kunne jeg da det virkede. Så det er det der er fejlen. Men hvordan laver man det?!


    (Det var jo bare rent held at jeg fik det til at virke i en kort periode...)


    Da det virkede var der også en enhed der hed noget med "WIDCOMM.....VDM lyd" inde i Enhedshåndtering under Enheder til lyd, video og spil. Og den kan jeg bare ik få frem igen :(

    Hej.



    Jeg har købt mig de to ovenfor nævnte Jabra ting (BT320s og A320s) med henblik på at få lyd fra min bærbare til mit anlæg. Jeg har delvis fået det til at virke. Men lyden er meget dårlig. Problemet ligger, så vidt jeg kan se, i at jeg IKKE kan vælge den der hedder "Bluetooth High Quality Audio" der hvr man skal vælge hvilken hardware den skal bruge til afspilning. Håber i forstår...


    Er der nogen som har en idé til en løsning?


    /Intelian