Indlæg af sokken

Hey
    Jeg er på kig efter en Headset med støj reduktion da jeg vil bruge dem til flyveturen og sådan noget. Jeg har kig på sennheiser momentum wireless men har læst at man ikke kan slå støj reduktion fra på den.
    Så vil lige høre om det er et problem. Jeg tænker på om det er generende at bruge støj reduktion hvis man bruger dem hjemme hvor der ingen støj er.
    Håber der er nogle der kan hjælpe

grafikkortet er lige meget da jeg ikke skal spille på men kun surfe og sådan noget..

er det asus der har bedst lyd for den msi jeg har er lyden meget lav så der må gerne være god lyd

hej
    jeg skal have en ny bærbar og har brug for lidt hjælp

den skal ikke bruges til at gaming.
    skærmen skal helts være 15-17 T.
    harddisk skal være mindst 500 gb
    den må gerne være lidt hurtig og med windows 7

og prisen skal være maks 5000 kr

jeg håber i kan hjælpe med nogle forslag

så fik jeg den vist fjernet

prøvede Spyware Doctor og den fandt en trojan og explorer har ikke poppet op siden så mange tak for hjælpen alle

hej

jeg tror jeg har fået en virus for min internet explorer er begyndt at åbne af sig selv og det er forskellige hjemme sider den åbner..

jeg har prøvet at køre min anti virus og nogle anti spyware programmer uden det hjalp

ved i hvad jeg kan gøre

hej

jeg skal bruge nogle gode Høretelefoner til gaming...

det skal gerne være med 3 meter ledning eller bluetooth og det behøver ikke være med microfon...

kan i hjælpe med det

hejsa...

jeg har lige sat en ekstra lydkort i foruden den jeg har på bundkortet men når jeg har installeret den nye så kan jeg ikke finde den anden og jeg vil gerne bruge begge 2....

jeg ved man kan bruge 2 i xp men kan man ikke det i vista....

hejsa

har lige fået vista men jeg kan ikke komme ind på komogvind med firefox...

den skriver det her

Denne side viderefører ikke forespørgslen korrekt

Firefox har opdaget at serveren henviser forespørgelsen for denne adresse på en måde så den aldrig vil blive færdig.

Dette problem kan nogle gange skyldes, at cookies er slået fra, eller modtagelse af cookies er blevet nægtet.

har været inde og rode lidt i indstillinger men kan ikke få det til at virke

Originally posted by Rasmus_yamaha
    Har han ikk læst overhovedet hvad det system kræver for psu!?

der er vis ikk andet at gøre ind at hive fat i personen eller firmaet og få ombyttet den psu eller selv købe en der er kraftigere

yep vil også ringe og spørge hvad han har gang i hehe

Originally posted by Stubkier

Har du købt den PC som en samlet pakke ved en forhandler? Eller er du noget du selv har sammensat og så fået forhandleren til at samle det for dig?

Mvh Stubkier

jeg har selv sammensat den undtagen det med psu for vidste ikke den skulle bruge så meget...han samlede den og installerede vista