Indlæg af dasjap

    Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Har i andre fået en BF3 kode? Syntes ikke at jeg kan finde den i mine emails. Har købt det på Origin, men den siger alligevel at den skal aktiveres. Syntes også Origin kører meget skidt og ingen af funktionerne virker. Er det en ny Battlefield bad company 2? Sku lidt træls når man har gået og glædet sig så længe, at man ikke engang kan komme ind i spillet... Nå, når nok ikke at få en gamer i aften, håber problemerne er løst til på mandag, hvor jeg først får tid igen...


    Har fået begge koder i nat, og det kører ok syntes jeg.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde


    Næh, for jeg ser det fint nok når jeg åbner f.eks msn.


    Ok, mit fraps virker nemlig uden problemer. Man kan også bruge consollen, kan dog ikke lige huske kommandoen :rolleyes: Andre siger man kan trykke ctrl+alt+s, har dog ikke prøvet det endnu.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Hvordan får jeg FRAPS til at vise sig i spillet, har startet det man kan ikke se det når jeg spiller.


    Er du kommet til at trykke på hide overlay?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen


    Jeg fik også en mail efter midnat med en kode, men da jeg kopirede den ind i origin, skrev den at koden var i brug, det mystiske er at jeg kan se at jeg har fået back to karkand map pack.


    Det sagde den også om min bf3 kode, pwp koden derimod kunne jeg godt aktivere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Hmm, det er mærkeligt! Jeg har endda bestilt for flere måneder siden :(


    Ja det er da lidt mystisk og en smule for dårligt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Har i fået jeres Physical Warfare package key? :S Jeg har ikke fået min endnu :S


    Jeps, fik den lige efter midnat.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo


    Sgu da ikke i spil


    Mvh
    Sam


    Rolig nu, kan godt se at den er en smule hurtigere i visse spil, men retfærdiggør det den højere pris?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renovatia
    Basalt set er det vel kun CPU'en, GPU'en og HDD'en som bliver skiftet ud med noget bedre?


    Jo det er det, og performance mæssigt betyder det ikke voldsomt meget.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
    har også lige gennemført kampagnen, den er udmærket. Grafikken er blødende smuk især inde i byerne, effekterne er outstanding. Det er jo for vildt at du kan se støv der bliver virvlet op fra fødderne når du løber bag en soldater kammerat. Nu glæder jeg mig til multiplayer på torsdag. det bliver så godt, jeg har taget fri så der skal eddername games igennem. :finger:


    Hvorfor spiller du ikke mp i dag? ;)

    Umiddelbart vil jeg syntes at 2000kr ekstra er i overkanten for nr 2, jo 6950 performer en smule bedre end 560ti og 2600k er selvfølgelig en kraftigere cpu end 2500k, men i mine øjne er den ekstra performance ikke de 2000kr værd.

    Kan fint logge ind på battlelog ved hjælp af X3N4T3´s guide, man skal bare huske at "lukke" proxy serveren når man er færdig med at spille, ellers er ens internet naturligvis enormt langsomt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Der er nok ingen tvivl om, at det vil være at løbe en risiko og hver enkelt må gøre op med sig selv om han/hun vil synes, at den risiko er værd at løbe...jeg er en lidt ældre herre nu, så utålmodighed er ikke lige mit største problem, så jeg kan sagtens vente 8)


    Er også en ældre herre, så min tålmodighed har besluttet sig for at vente på den officielle udgivelses dato :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Især til FPS..
    Der er mus og tastatur totalt overflødige når man har en controller.


    Vil sige det er omvendt, vil vædde min inkomst for de næste 10 år at mus + keyboard er en kontroller totalt overlegen i fps, og sætter gerne min ære på spil ;)


    Det er sgu en ældre sag du har fundet der, der findes helt sikker bedre til prisen :D


    Kunne være en mulighed, http://www.coolerkit.dk/xigmat…_knight_s1283-p-1101.html


    De fleste lukkede vandkølings systemer har brackets til de forskellige sockets, så det bliver ikke noget problem ved en opdatering. http://www.edbpriser.dk/Search…nf=%2bspecifictaxonomy%3a^Hardware|2%2fK%C3%B8ling|25%2fVandk%C3%B8ling|163%24&cpath=1-2-25-163&sp=all