Indlæg af dasjap

    Quote

    Oprindeligt indlæg af chrizl
    Til Asus R2E, i7 920 D0?
    Skal snart have ny GFX. Det bliver nok noget MSI GTX 570 1280MB. Stadig for meget?


    Han mener nok det modsatte, altså at dit nuværende gfx ikke lever op til resten af dit system ;) Har i øvrigt selv nogenlunde samme setup med et 570 og det funker ganske fint sammen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Holm86
    Troede der fandtes nogle kloge hoveder herinde :)


    Det gør der også, de er bare ikke så aktive lige nu ;)


    Er dit windows(hvilket?) up to date?

    Brugte du et program ala driversweeper til at fjerne dine gamle gfx drivers?


    Har selv ikke nogen problemer med de sider du nævner.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af redrolf
    Synes det kunne lyde som noget fra Ved Verdens Ende, men er ikke sikker.


    Det er det ikke, hovedrollerne bliver bla spillet af Mads Mikkelsen og Nikolai Lie Kaas ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Hvis det 'Antialiasing Post' er FXAA^^ så må det jo være til både AMD og NVIDIA...?


    Anyways, jeg har spillet noget af SP igennem, men har ikke prøvet hverken MP eller CO-OP overhovedet - endnu - og har nogle bugs, som f.eks. lag-problemet, hvor spillet pludselig begynder at lagge voldsomt i nogle sekunder af gangen, bare i perioder, hvorefter det forsvinder i flere minutter og så kommer tilbage igen...jeg mistænker det er noget med når grafik-RAM er fyldte?
    Lige nu er jeg kommet til et punkt hvor jeg skal skyde en US-soldier men mit våben vil ikke skyde lige meget hvilke keys jeg trykker på så i stedet bliver jeg selv skudt og får en 'Mission Fail - you died'... :roller:


    Battlelog forumet hvor man rapporterer bugs, er pt oppe på 348 sider, det siger ligesom det hele...


    Har et lignende problem i sp, skal dræbe en fjende der kommer ind på et toilet, skal trykke på E og en eller anden musse tast, har prøvet alt(mere end 30 gange:-)). Og det sjove er at jeg har gjort det andre steder uden problemer.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nittencss
    Det er mig der har set forkert :D


    Men så er der jo en væsentlig forskel på de to kort :)


    Ja det må man sige :)) Har i øvrigt hørt at lightning skulle clocke godt ;)


    Hvis du ser på nærbillederne af dem, er der forskel på de to kølere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nittencss
    Nu har jeg lige søgt lidt rundt på de Grafikkort der..
    Det ligner da, at de der AMD Kort 6950 /6970, banker 570 GTX og AMD kortene koster da ikke i nærheden af det samme som Nvidia.


    Så lige PT, ville det så ikke være totalt supidt at købe Nvidia?


    Eller er der noget jeg overser?


    I denne test scorer 570 generelt højere end 6950 og er nogenlunde lige med 6970. Men mhs til strømforbrug og pris er ati kortene måske det bedste valg?(har selv et 570:-)).

    Har selv haft Lycosa og det var bestemt ikke et hit for mig, syntes det er alt for plastik agtigt og så kan jeg slet ikke enes med de flade taster.


    Har en kammi som har G19(har selv G510) og syntes det er et rigtig godt board, i modsætning til hvad mange tror så fylder G19 ikke det store og så føles det langt mere solidt end feks Lycosa.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af keand


    Argh, fandt lige e-mailen, men kan ikke komme frem til hvor det skal aktiveres...


    Det skal du i origin under tilpas og kontrol, men de har store problemer med aktiveringen i øjeblikket.