Indlæg af dasjap

    Halløjsa.
    Jeg skal finde 7 chlorophyll solutions som er stjålet fra langford. Der står jeg skal finde dem i rolling hills på nogle teleporting splicers som hedder saturnine.
    Jeg har fundet de 6 men kan simpelthen ikke finde den sidste, har spurtet rundt i timevis grrrrrr. Please hjælp mig:-)

    Jeg hører:


    Metallica
    Illdisposed
    Slayer
    Benediction
    6 feet under
    Cannibal corpse
    Death
    Pantera
    Dismember
    Iron maiden
    Sepultura
    Obituary
    Napalm death
    Morbid angel
    Og mange flere min bonghjerne ikke lige kan huske.

    Øv øv, nok et af de mest middelmådige spil jeg længe har prøvet. Grafikken er ikke meget bedre end et gammelt call of duty spil hvis ikke dårligere. Og gameplayet er ikke noget man ik´ har set før tusind gange og lyden er derefter( kan være mit lydkort).
    Har været ude og køre kampvogn og i sammenligning med den i crysis føles det her så ekstremt dårligt at jeg med det samme stoppede spillet og ved sgu ikke rigtigt om jeg vender tilbage til det. Det er lang tid siden jeg har været så skuffet over et spil:-(

    Hejsa.
    Har lige fået nyt grafikkort hjem http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409894 men når jeg sætter det i er der bagefter ikke plads til at sætte sata stikket i budkortet, kølerprofilen stikker simpelthen ud over alle 4 stik.
    Så jeg kommer nok til at ha et nyt bundkort( med mindre der er noget andet man kan gøre, det der stikker ud over stikkene er ikke andet en plastik pynt).
    Så jeg har to spørgsmål . Er det en god ide at pille ved det ekstra plastik på kortet? Og hvis ikke er der så nogen der kan anbefale mig et bundkort hvor der er plads nok?


    Bestilte et sata knæk stik og nu kan det lige være der:-)

    Hejsa derude jeg har et problem.
    Mit gta 3 gider pludselig ikke kører ind, jeg trykker på ikonet og der sker bare intet. Har prøvet at afinstallere og installere igen, scannet for virus, slukket for virusprogram og firewall og lukket alle baggrunds tjenester. Uden nogen effekt. Det skal siges at problemet først er opstået efter jeg har opgraderet min maskine, men da alt andet kører fint nu syntes jeg det er lidt underligt. Har læst rundt omkring at der er andre der har haft lignende problemer, men har ikke fundet en løsning. Er der nogen der kan hjælpe mig please.

    Glæder mig helt klart mest til S.T.A.L.K.E.R Clear sky, hvor der forhåbentlig er sket en masse rettelser i forhold til Shadow of Chernobyl, der på trods af mange fejl er et rigtig fedt spil imo. Far cry 2 ligger også højt på listen sammen mend GTA 4.

    Har fundet ud af at det blir for dyrt, cpu 1400ca, gfx 2200 ca, bundkort 700-1000ca. altså langt over mit budget på 3500. Og 3500 er kun hvis jeg får den rette pris for de dele jeg skiller mig af med. Så enten må jeg finde en anden løsning Feks. 8800gts 512mb og nogle andre ram og evt bundkort. Ellers må jeg spare op et stykke tid(ville dog helst ha det nu:-))
    Er der nogen forslag til ram og bundkort?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    Har været inde og søge på intel 45mn men kan ikke rigtig finde den på edbpriser. Kan du ikke komme med et mere præcist navn:-) og evt et bundkort der passer til? På forhånd tak.


    Intel's 45nm er ikke kommet på edbpriser endnu, men de er her hos shg.
    http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2109295
    http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2109296
    http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2109297[/quot


    Kan godt være jeg spør dumt eller er blind, men kan ikke se nogen der hedder 45nm:-)?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af XmuZz
    Hvis jeg var dig ville jeg tage springet fra amd til intels nye 45nm, du har 3500 at gøre godt med og ramene kan du genbruge. Det er klart det bedste valg, søg herinde der er flere tråde omrking 45nm.


    Har været inde og søge på intel 45mn men kan ikke rigtig finde den på edbpriser. Kan du ikke komme med et mere præcist navn:-) og evt et bundkort der passer til? På forhånd tak.

    Halløjsa derude.


    Sidder her og overvejer at købe lidt nyt, men hvad skal jeg vælge?


    Grafik: Tænker på det nye 8800gts 512 som mange snakker om herinde, er det en mærkbar ændring i forhold til det jeg har nu?


    Ram: Hvad ram angår er jeg lidt på herrens mark, så lidt forslag og begrundelser ville være en stor hjælp:-)


    Bundkort: Hvad bundkortet angår tror jeg at jeg har købt for billigt(var med i en opgraderingspakke), der er bla kun plads til 2 ram blokke og lydkortet sidder klods op af gfx.


    Budget ca 3500kr