Indlæg af dasjap

    Ok det var ikke meget:-) skærm, højtaler,gfx, psu, bundkort + processor er kun omkring 3 mdr. Men elektronik falder selvfølgelig hurtigt i pris.

    Hejsa. Er desværre kommet i akut pengenød og blir´ nok nød til at sælge min computer ;( Så ville lige høre om der nogen der kan vurdere mit system(se signatur) Det meste er under et halvt år gammelt, undtagen kabinet og hardisk der har et par år på bagen. Alt er selvfølgelig med kvittering osv. Skriv hvis der er noget der mangler for at kunne vurdere det.

    Ok, det har jeg ikke. Det program jeg bruger kan kun køre bagefter. Der står man skal lukke det ned når man kører andre programmer. Er der et godt gratis program i kan anbefale?

    Hejsa. Er lidt i vildrede ang temperatur på min cpu. I det program der følger med bundkortet vises en temperatur og en anden i bios. Der er ca 5 graders forskel. Feks Har jeg lige spillet crysis i et par timer og det ene sted viser den 45 og det andet 50(bios). Hvad skal jeg stole på? Og er det varmt for en cpu efter så relativt kort spilletid?


    Har købt hos komplett før og de er ok, har fået go´ support. Det eneste minus er at de har lager i Norge og så det derfor kan tage 1 dag ekstra en gang imellem. Men det kan man vel leve med.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg har ikke oplevet ét eneste spil som vista ikke kan køre, hvis der er problemer med et spil højreklikker du bare på spillets genvej og vælger egenskaber, derefter kompatibilitet og sæt så hak i "Kør dette program i kompatibilitets tilstand for" og så kan du vælge alt fra windows XP og tilbage til Win95.


    Oki det siger jeg videre til min kammerat:-)

    Halløjsa. Min kammerat har købt en bærbar og vista fulgte med. Men han vil gerne spille ældre spil som vista ikke kan køre. Vi har prøvet at installere en xp, men når man starter op kan man ikke boote fra cd´en. Kan gå ind i bios men ikke andet. Når man så sætter vista cd´en i booter den fint. Hvad skal jeg gøre? Det er en acer aspire købt i bilka.

    Har lige prøvet demoen, er ok men ikke helt på højde med monkey island. Det kan være selve spillet er lidt bedre:-) (Jack keane)