Indlæg af jonas2401

    Hey,


    har kig på denne AMD Game fra mm-vision:
    http://www.mm-vision.dk[...]


    Er i tvivl om jeg skal vælge PhenomII 1055T 6x2,80GHz eller betale 500 ekstra for PhenomII 1090T 6x3,20GHz?????


    Derudover har tænkt mig at opgradere til 6870 + andet kabinet. ER der andet i vil anbefale?


    Ved I om det er muligt at lave andre ændringer hos mm-vision end dem de selv har i afkrydsningsboksene? fx vil jeg hellere have et unicorn kabinet!


    Mvh
    Jonas

    Hej Alle 3


    Mange tak for jeres svar!


    Win 7, 64 bit er ved at blive købt, så det ser jeg meget frem til!


    Kan ikke lige huske hvilken psu, der sidder i...


    Har overvejet at oc min cpu, men har aldrig prøvet det før, så er lidt tilbageholdende... (har læst et par guides og det virker jo let nok :) Hvor meget vil man kunne "mærke" det på ydelsen hvis man fx oc'er toæ 3600 MHz?


    Ang grafikkort; Jeg kan se at I alle 3 anbefaler et gfx 460, 1 gb. Jeg har kigget både på det og på 5850'eren. hvorfor ville I vælge 460?
    Jeg er obs på at 460'eren er lidt billigere, men i de tests jeg har set yder 5850'eren lidt bedre (er det noget jeg vil kunne mærke?)
    Det der får mig til at overveje 460'eren er at den understøtter Nvidias PhysX, men jeg kan ikke finde ud af om det er nok til at vælge 460'eren frem for 5850'eren... Er meget i tvivl... :)


    Tak for hjælpen,


    Jonas

    Hej alle,


    Jeg står overfor at skulle lave en opgradering af min pc. Jeg har tænkt på at skifte mit grafikkort ud og evt. købe et HD 5850 (eller måske et 5770?)? Men er det nok til at jeg igen vil kunne spille spil i ok opløsning og med højt detaljeniveau?


    Jeg er ikke ude efter at min com skal være high end med state of the art hardware. Men vil gerne lave en forholdsvis billig opgradering.


    Hvad vil i foreslå?


    (Jeg spiller pt. Mafia 2 og vil kaste mig over PES 2011 når det udkommer!)


    Mine Specs:


    CPU: Intel core2 duo E8400 @ 3.00 GHz FSB1333
    Ram: 4096 MB DDR2 PC2-6400 (reelt 3,5 GB pga xp)
    Grafikkort: Nvidia Geforce 8800 GTS (320 mb)
    Bundkort: GIGABYTE GA-EP35-DS3
    Styresystem: Windows XP professional, 32 bit


    På forhånd tak for hjælpen!


    Mvh


    Jonas

    Hej,


    Jeg er på udkig efter et windows 7, 64 bit. Nogen der har noget til salg???


    Det skal være den fulde version ikke oem eller opgraderingsversioner! (og naturligvis heller ikke noget med piratkopier eller lignende...)


    Mvh


    Jonas

    Hej Alle,


    Håber nogen gider hjælpe med et par gode råd!


    Jeg skal have en ny bærbar og har nu snævret feltet ind til hhv.:
    Lenovo ThinkPad T400 (http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3137)
    og Lenovo ThinkPad T510 (http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3221)


    Hvis jeg vælger T400 vil jeg opgrade til 4GB ram og Windows 7.
    T510 er lidt dyrere, men hvad får jeg for de ekstra 2.000?


    Nogen der ved noget om forskellen på ydelsen i de to grafikkort? (hhv. 256MB ATI Mobility Radeon HD 3470 og 512MB NVIDIA Quadro NVS 3100M)


    På forhånd tak


    Mvh


    Jonas

    Div. hardware sælges samlet:


    Grafikkort: ATI Radeon 9600 Pro Silent
    Motherboard: Asrock K7S8X
    Processor: AMD Athlon 2800+ Barton
    Ram: 2x512mb (1xKingston 266 og 1xElixir DDR 400, pc3200)
    Lydkort: Genius Sound Maker 5.1 (surround lydkort)
    Netkort


    Sælges samlet til HBO 300 kr


    Skal afhentes i valby eller kbh k.


    mvh


    Jonas

    Hej,


    Har lige opdateret min com. med nyt hardware (alt er nyt).


    Men efter at have inst. win xp siger den at harddisken kun er 128 gb selvom den burde være 500 gb.


    Læste at det burde løse sig når man inst service pack 1+2, så det har jeg gjort. Men hvad skal jeg så gøre for at få den til at vise alle 500 gb?


    Håber nogen kan hjælpe!



    Mvh
    Jonas




    PS: er der nogen der har et godt program til at finde/updatere driverne til lydkort ect.?

    Hej,


    Er der nogen der ved hvordan man kan frigøre plads på sit c-drev (bare midlertidigt)?


    Jeg har været så dum at splitte min harddisk op i tre portioner og har fået lavet mit c: lige lille nok... Nu har jeg brug for at frigøre nogle mb (ca. 1 gb) imens jeg installererer et prog. på en af de andre harddiske. Er det muligt at gøre noget? Jeg har ikke umiddelbart nogle programmer der kan slettes...
    Tænke evt på om der kan hentes noget ved at ændre opsætning for systemgendannelse eller virtuel memory??


    tak
    jonas

    Hej alle,


    Jeg har netop DL den nye demoversion af PES 2008, men jeg kan ikke få det til at virker, da den siger at jeg ikke har nok disk space når jeg prøver at inst... Kan det virkelig passe at man skal have min 4gb på c:?
    Jeg har delt min harddisk op i 3 og har derfor ikke særlig meget plads på c: men har derimod massere af plads på de øvrige dele af harddisken.
    Nogen der ved hvordan jeg kan få den til at inst. på disse i stedet for at lægge temp-filer på c:???
    Når jeg åbner inst.filen extractor den filen på c: og derefter spørg den hvor jeg vil inst. her vælger jeg et drev med 15gb men alligevel siger den jeg ikke har tilstrælligt disk plads (error: -112)


    Filen fylder 1,09 gb. Jeg har ca 2,2 gb på mit c: og kan ikke rigtigt frigøre mere...


    Ved ikke om dette hører til under spilsektionen, men det er faktisk et generelt software/instal. teknisk spørgsmål... :)


    Håber nogen kan hjælpe...


    /Jonas