Indlæg af Naxo

    Hey alle.


    jeg har et lille problem.


    På mit arbejde. Har vi vores egen sidebar. Med løbende informationer.
    Men den vil kun opdatere nyhederne når man enten genstarter eller logger af og på igen.


    Den kan godt vise nyhederne, men du får ikke, de nye afvide.


    Nogen der evt kan hjælpe mig med dette problem?


    Hvis i ikke helt forstår, så må i sige til :)

    Heeej..


    Jeg har et problem med min ekstern. Når jeg sætter den til begynder den og sige "klik klik klik" men den gør det kun lidt og så stopper den igen og det bliver den ved med.


    Så satte jeg den til en anden pc. Der sagde den ikke noget. Det er kun ved min.


    Hvad kan det være??

    Heeeej.


    Jeg har lige installeret WMware, og så vil jeg til at lægge et styresystem ind, men da jeg søger efter mit styresystem (MAC OS x Leopard) kan jeg ikke finde det. Kan det hedde noget andet??
    Kan ikke finde nogle af MACs systemer overhovedet inde i programmet.


    Det er når man trykker "New virtual machine" Og så skal man vælge på en tabel hvilket styresystem man vil installere. Og jeg vil så installere Leopard, men den er ikke på tabelen. Kan det evt hedde noget andet?? Eller skal man have et andet program??



    På Forhånd tak-.

    Hej..


    Har lige købt en ny netværks ekstern på 500gb og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan styre den lige som en almindelig ekstern så som og formatere den og installere ting på den, ??


    Skal jeg købe et usb kabel, og så køre den igennem den for at gøre det, ??
    Eller er der nogen der ved hvordan jeg skal gøre?



    På forhånd tak.

    har tjekket at de sidder ordentlig fast,


    Men hvis jeg skal tjekke indeni headset, skal jeg jo skille det ad,

    Hej,,


    Jeg har et problem, med mit lydkort.
    Jeg startede lige min pc, og så ville jeg høre noget musik, men der kom kun æyd ud i den ene side, så prøvede jeg at køre den der balance over så det kun er i den ene side, der kunne man godt høre musikken svag,?


    Hvad kan det være??

    Jeg har et problem med mit blod i cs, det er sådan nogle store 4 kantede kasser de bliver til..
    Hvad kan jeg gøre??

    Jeg har et problem med min G5 mus, dengang jeg fik den kunne jeg godt bruge den knap der er på siden af musen (ved højre tommelfinger). Det er i ventrilo jeg ikke kan bruge den mere, har kunnet, og jeg har ikke gjordt noget, over hovedet. lige pludselig ville den bare ikke sige ja til at jeg kunne bruge den knap.


    Hvad kan der være sket??

    hvordan gør jeg det, hvordan bruger jeg dem alle på samme tid?
    kan jeg få dem til at arbejde sammen

    Hej,,
    vidste ikke lig ehvor jeg skulle poste det,.



    Men er det muligt at have to linjer, altså en på trådløs og en på lan?


    bare ind i computeren, skal man lave en broforbindelse?