Indlæg af bygmanbob

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Object


    Fair..


    Vi er nede på 200,- afhentet igen ;)


    Hvornår? Du ser ud til at være lidt svær at besøge. :baby:
    Skulle du ikke i byen forresten? Hvis jeg kan få en aftale med dig så byder jeg de 200 afhentet¨.


    Jeg vil da gerne spørge om der kan forhandles på prisen? Det er er da mere interessant at hører fra sælger? Kan jo se at man godt må sælge billigere bare ikke dyrer.

    Har ikke direkte nogen tal men byggeriet af almene boliger er gået helt i stå her i 07, det har jeg bla læst på epn.dk. Det er simpelthen ikke muligt pga de dyre grundpriser der er presset op af udbud og efterspørgelse. Det er en katastrofe for der blir simpelthen ikke boliger til sygeplejersker og politibetjente eller andre "alm" lønmodtagere. De bor snart i næstved og slagelse og den slags byer. Det er hvad man får når man bare slipper boligmarkedet løs. Prøv at følg lidt med i dagspressen? Alle de boliger der er blever opført som ejerlejligheder men byggeherren er nød til at leje ud!! Til huslejer på 15000-20000 kr pr md for en 3 værelses på 80 kvm. Jeg arb selv i et stor entrepenør selskab så jeg har set masser af de byggerier. Jeg håber sgu de får dem solgt ellers er det farvel til den årlige julegave :D Mht Ritt. Nej hun kan ikke nå det bla fordi de borgerlige på rådhuset har fra dag 1 prøvet at spænde ben for det projekt. Har høvlet det igennem hver gang de har udtalt sig med deres mavesure kommentarer. Men jeg tror på damen. Hun er den rette på den stol. Hun vil virkelig københavn og københavnerne det godt. Det kan godt være der er bygget nogle kollegier på amager men der er ikke en eneste almen nyttig lejlighed i samme område som er nyopført. Hvis du kan finde en nyopført lejlighed i det område fra Njalsgade til Fields må du meget gerne fortælle om dem? Og hvad huslejen er.. Det er umuligt kan jeg fortælle dig? :D

    Jeg vil bare lige tilføje at der er mange der har købt på afdragsfrie lån for at få råd til ejerbolig. Kender personligt 2 par af vores venner der får mere end svært ved at beholder deres ejerlejligheder hvis vi får et par rentestigninger. Men så kunne bare lade vær ikke? Hvor skulle de ellers bo? I AAB? Hvor der er mindst 25 års ventetid. Nej flere billige boliger. Hurra for Ritt jeg stemmer sgu på hende igen ved det næste kommunevalg. :D


    Jeg ved ikke om det er det weah siger. men du blir da nød til at forholde dig til at der simpelthen blir bygget for få billige boliger? Og at sige den sidende regering er uden skyld, og det er udbud og efterspørgelse der bestemmer prisen? Så blir jeg nød til at spørge dig hvad er almene boliger? jeg kan svare dig. Det er boliger der blir bygget med tilskud for netop at får husleje priserne ned. Og samtidig holde det du kalder udbud i ave. Et faktum er at der i dag kun blir bygget ca 10% almene boliger af hvad der blev for 10 år siden da der sad en S/R regering. Det er typisk at en af borgerlig opservans der siger lad markedsmekanismerne få frit spil. Intet skal reguleres. Enhver er sin egen lykkes smed. Det er jo borgerlig politik så det basker. Det er en af faktorene der er skyld i vi har det boligmarkede der er hele Danmark. Men værst i København. Og jeg vil lige huske dig på at du selv bor i AAB`s boliger som er Arbejdernes Andels Boligforening altså bor du som studerende af borgerlig opservans i et alment boligkompleks som er stiftet i arbejdernes navn. Hvis du er så borgerlig som du gir udtryk for så er du vel imod at der blir bygget flere af samme type som du bor i? Du er dobbelmoralsk så det batter Stubkier? Du burde netop gå ind for at flere studerende havde råd til at gøre som dig? 8)


    Det er rart med lidt debat. :clap:
    Men jeg er ret enig med weah :9xo
    Stubkier er lidt mere heldig end de fleste og lad nu vær med at komme med det de borgelige plejer at sige:At det kan alle bare gøre fordi det kan alle ikke. Der er mangel på billige boliger. :boxing:


    Ja du må undskylde jeg blander mig i det du siger. Mig bekendt har du først for nyligt fået råd til at bo på østerbro? Tidligere på året boede du da på kollegiet på amager. Det skal vist lige med. men du har måske også nogle gode (borgerlige) forælder der bakker dig op så du nu kan bo der meget heldigt for dig stubkier. :oops:

    Hej jeg har fået et parti af lækre håndknyttede armbånd til BRØNDBY som sælges for 50 kr stk
    Jeg forventer at få dem til FC-KØBENHAVN også snart. Bestil evt på PM