Indlæg af Tjofte

    Jamen altså. Filen hedder xxxxxxxx.mp4, men når jeg vil afspille filmen på min computer, siger den følgende; 'VLC does not support the audio or video format "samr". Unfortunately there is no way for you to fix this.'
    Den kan som sagt sagtens afpille videoen men uden lyd

    Goddag tweak.dk


    Jeg har netop lagt mine videoer fra min HTC Touch Diamond over på min computer. Hverken Windows Media Player eller Quicktime kan afspille filerne. Den snakker om noget med .samr :/
    VLC kan godt afspille filerne. MEN, der er ingen lyd på videoerne.


    Hvad kan jeg gøre?


    På forhånd tak

    Jeg er ved at køre noget McAfee-protection gennem mit trådløse netværk, men jeg kan kun finde én af mine andre computere. Hvordan får jeg de to andre computere synlige på det trådløst netværk?


    Min bærbare computer hedder XXXXX-HP som navn. Hvordan skifter jeg navnet på de andre computere, så det bliver synligt for McAfee?


    På forhånd tak

    Har et par ferievideoer som jeg fik lyst til at se over min projektor. Lagde derfor videoerne over på min eksterne HD og tilsluttede den til min DVD via. usb
    Jeg trykker efterfølgende på usb-knappen på min fjernbetjening, men får blot den klassiske røde cirkel med en skrå streg igennem.
    Hva' fanden går der galt? :rolleyes:

    Hej
    Skulle i dag ha' brændt en cd på min HP Pavilion dv2000 købt i Fona.
    Men drevet vil ingenting! Hverken læse eller noget som helst..
    Kiggede så i enhedshåndtering, og der er da også et gult udråbstegn ud for drevet, og prøvede derefter at opdatere driveren, men intet virkede.
    Hva fanden gør jeg? Der er strøm til selve drevet, for det kan sagtens åbne. Men læse gider den ikke.


    "Windows kan ikke starede denne hardware-enhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger (i registreringsdatabasen) er mangelfulde eller beskadigede. (Kode 19)"... Skriver den blandt andet


    På forhånd tak

    "Windows kan ikke starede denne hardware-enhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger (i registreringsdatabasen) er mangelfulde eller beskadigede. (Kode 19)"


    Skriver den blandt andet

    Hej
    Skulle i dag ha' brændt en cd på min HP Pavilion dv2000 købt i Fona.
    Men drevet vil ingenting! Hverken læse eller noget som helst..
    Kiggede så i enhedshåndtering, og der er da også et gult udråbstegn ud for drevet, og prøvede derefter at opdatere driveren, men intet virkede.
    Hva fanden gør jeg? Der er strøm til selve drevet, for det kan sagtens åbne. Men læse gider den ikke.


    På forhånd tak

    Jeg har netop fået fat i en projektor, en InFocus in72, og ville derfor udvide skrivebordet fra min stationære til denne projektor.
    Projektoren dukkede dog ikke op nogen steder lige umiddelbart, men fandt så frem til at udvide den til noget computeren kaldte TV, og troede det var projektoren.. (fandt det under NVidia et eller andet-desktop-program)
    Jeg udvidede så til 'TV'..
    Men her er så mit problem.. Det var IKKE projektoren, og den primære skærm eksisterer nu ikke :rolleyes: Så nu er min rigtige skærm bare sort, og jeg kan derfor ikke logge ind eller noget andet.. kan kun se musen..


    Hva fa**** gør jeg??!!