Indlæg af sait666

    Well, knægten havde kastet sig over COD3, og det er jo ingen success på den maskine.


    Så med den CPU er det måske så-som-så med et bedre gfx kort.
    Jeg har ikke checket hvor lille strømforsyningen er, men hvis jeg kender Acer ret, så er den i forvejen lidt underdimensioneret til den nuværende bestykning ;-)


    Må vist se om efter en low-end gamer pc til ham.
    Kan man finde een til en 6k nu om stunder?

    Hey,


    jeg har købt en Acer Aspire XC 105
    12Gb DDR3 RAM
    A4-5000 CPU
    AMD Radeon 8470 2GB gfxkort.


    Den var ikke dyr, og det kan bestemt mærkes.
    Er der nogle bud på hvad der ville kunne opgraderes i den for at få en lidt tålelig performance - eller er det en lost cause?

    Mht WideScreen, så ser jeg aldrig film i full screen, men .. jeg er utroligt glad for at have mere bredde, bla. til billedbehandling, at have en browser åben mens et spil kører i windowed mode osv - jeg vil have utroligt svært ved at gå "tilbage" til en 4/3.

    Som udgangspunkt ville jeg ikke overclocke, har ikke rodet specielt meget med den slags, så hellere stabilitet fremfor ekstra ydelse ;)


    Topdata? Jeg kaster da et blik, takker :)


    Igen, tak for svar!

    Tak for hurtig respons :)


    Jeg genbruger skærm,tastatur mus olign, så det er 'kun' PC'en jeg skal have.


    Flindt_DK, på den config du lige har bikset sammen, skulle jeg evt se på en bedre køling? (kabinet og/eller bedre cpu)


    Tak! :)

    Hey,


    jeg har læst et utal af tråde om pc specs osv, men efter lidt selvransagelse må jeg erkende at jeg ikke selv orker bikse med selv at skulle samle skidtet.


    Har i et godt bud på en hæderlig og ikke overpriced biks (på nettet eller på fyn) hvor jeg skulle smide mine 15k for at få en maskine der kan holde et par år?


    Regner med noget duo core (til spil / billedbehandling), men ellers har jeg ingen specs i hovedet.


    På forhånd tak,
    Morten