Indlæg af SmasH

    Hej Puma,


    Tak for dit imput.


    Går ud fra, at det er de første du mener:
    *1: With 2 PCIex16 graphics card.*2: LucidLogix Virtu MVP supports Windows 7 operating systems.
    *3: PCIe 3.0 speed is supported by Intel® 3rd generation Core™ processors



    Jeg vælger at købe en LE udgave pga. prisen og fordi det ser ud til, at den her de fleste brugbare ting med. http://www.asus.com/Motherboar…P8Z77V_LE/#specifications


    Jeg læste godt, at 2500k ikke understøtter PCIE 3.0 support, men læste et sted, at der ikke var stor forskel på PCIE 2 og PCIE 3 lige pt, men synes det var lidt dumt at købe et motherboard som ikke understøtter de nye generation 3 cpu'er, hvis jeg engang skulle upgrade. En Z77 og Z68 koster nærmest det samme kan jeg mindes. Må hellere lige tjekke :)


    Er du enig/uenig i dette?

    Hej,


    Det må du nok sige, det virker som en stor forskel :O - Der er vel også meningen at man skal have sine games installeret der så.


    --


    Hvis jeg kigger på denne test: http://www.cpubenchmark.net/overclocked_cpus.html


    Så virker det ikke som en stor forskel på 2500k og 3570K, der ligger sikkert en masse andet bag.


    hvis du kan vente til slutningen af denne månede så køb en Ivy Bridge i5-3570K når den kommer samt et bundkort med Z77 chipset.


    hvis du har rod vil jeg så os tage en SSD til styresystem drev og så genbruge dit HD5870 afhænglig af hvor mange penge du har.

    Hej,
    Tror det ender med en 2500k, da jeg synes det er svært at se, hvor meget mere jeg vil få ud af at købe en Ivy Bridge i5-3570K


    Hej Sam,


    Tak for dit forslag. Jeg har overvejet det, men synes det er for besværligt at skulle til at finde en sælger og samtidig sikre mig, at det jeg får virker :)




    Hvor stor forskel vil der være med en SSD? Har i set nogle test omkring en SSD if forhold til normal Harddisk? Startup hastigheder og sådan?


    Hvordan er det med motherboards nu til dags? Giver alle muligheden for at clock cpu?

    Hej Tweaks.


    Jeg skal have opgraderet mit system en smule, jeg vil derfor gerne lige høre jeres mening.


    Jeg testede D3 beta har i weekenden og synes der var nogle fps drops.


    Jeg tænker derfor, at jeg har behov for et ny CPU og af den grund nyt motherboard.
    Alle snakker om den såkaldte i5 2500K, som giver god overclock, hvis der bliver behov for dette.


    Jeg har lidt vandkøling i mit system, men passer pt kun til socker 775 og 1366, så skal nok lige have bestilt plate til socker 1155 ( http://www.swiftech.com/GTZ-UHD-1156-BP.aspx. ).


    Har i et forsag til at godt bundkort til moderat overclocksettings eller et forslag til en anden cpu? Måske til socket 1366?


    Vil det være en idé at upgrade noget andet af mit hardware?



    Mit nuværende hardware:
    CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E8400, 3780 MHz (9 x 420)
    Motherboard Navn Asus P5QL Pro (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN)
    DIMM1: Kingston 2G-UDIMM 2 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)
    DIMM3: Kingston 2G-UDIMM 2 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)


    3D Acclerator ATI Radeon HD 5870 (Cypress) (1024 MB)



    Disk Drev SAMSUNG HD753LJ ATA Device (750 GB, 7200 RPM, SATA-II)

    Quote

    Originally posted by SeePee
    Mit spil, og jeg har hverken tid eller lyst til at grinde guld til raidomkostninger..


    Så få dog joinet en ordenlig guild, som kan hjælpe dig med at betale de repairs hvis det er så svært for dig selv at grind. Ved ikke hvad class du er, men dine repairs skulle altså ikke koste så meget at de skulle være nødvendigt at købe gold. Men som du skriver gider du jo ikke, synes jeg er en sjov holdning at have, men jo derfor der nok er så mange som køber gold og ødelægger det for os andre.


    Edit: Ohh du er rogue kan jeg se.

    Hvordan har i så ondt af de china folk der? - vi spiller jo på eu realms, så hvorfor skulle de dog spille på vores? tror næppe der er så mange folk fra china, det er jo bare et utryk det har fået.


    Hvis i virkelig har så ondt af, at de ikke har noget arbejde og køber guld, hvorfor skal det så gå ud over os andre? Ved at i køber guld får i AH priser og alt andet i spillet til at falde, sådan at det vi andre grinder og bruger voreds tid på, for at kæmpe for vores ting, næsten bliver umuligt at få.. Jeg er så træt af, at jeg ikke som før kan tjene penge på at grind længere, fordi der er så mange bots rundt omkring.


    Hvad med at sende nogen penge til china så? Da en mærkelig grund at have, at man støtter folks som farver gold og sælger irl, bare fordi de skal kunne beholde deres job. Vil i så også købe stoffer, fordi i så giver nogen få bønner i china lidt mad på bordet?
    Det er jo ikke dem som får noget ud af det, det er jo alle dem som få dem til at arbejde for sig som tjener kassen.


    Jeg er total imod at købe gold, mener det ødelægger spillet total, fordi folk bare kan overhale en inden om på 1 dag, og kan lige at de er pro til at game.


    Men der er desværre ikke meget at gøre ved det, og kan ikke udtale mig om hvor meget blizzard gør ved det, da der jo altid er så mange rygter om sådan noget, de gør sikkert en del for at banne folk som har bots.
    Der er blevet bannet 105.000 i nov måned, og tænk på hvor mange "hver" blizzard medarbejder har banned i gennemsnit. Ved så ikke lige hvor mange der er ansat, men tror næppe der er 100.000.


    Som i nævner med de trials acocunts, er der ikke meget at gøre ved det, fordi de jo kan købe 1 trial account for 1 kr og kan spam alt det de vil. Hvis de så skal kunne gøre det ved det, skal de banne den ip som der bliver solg guld fra, eller den cha spiller fra. Men det er jo utroligt svært for blizzard at gøre noget, fordi de kan jo bare sætte noget til salg på AH til 100 g som intet er værd og på den måde får overført deres gold til den person som har købt af dem for irl penge.


    Jeg mener at det er som at doping som i nævner nogen post her over. De tvinger flere og flere til at købe gold, for at kunne være med i den hårde ende eller hvad man nu kan kalde det. Jo som at spille fodbold eller alt andet. Ej jeg gider ikke træne og bruge tid på at blive så god, så jeg tager lige nogen stoffer, så jeg er fri for at træne så meget, og så er jeg lige glad med at der er en masse som har knoglet røven ud af bukserne for at nå så langt som de er.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    vil kraftigt råde dig til at købe en blæser til den ;)


    Hehe... okay... ;) men CPU'en er bestilt og så må vi se med blæseren om det bilver nødvendigt.


    Takker - again

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    alle ram er bagudkompatible, hvilket vil sige at hvis du køber en stang pc3200 og sætter dem i sammen med f.eks. en 1700+ med en fsb på 133 så kører rammene bare 266 mhz istedet for de 400 mhz de er "rated" til ;)


    Dvs. at den automatisk underclocker sig selv når man putter dem i ? efter hvad jeg forstår..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Har endnu ikke set ram der ikke kan køre ved langsommere hastigheder end de er specificeret til ;)


    kørte selv med pc2700 til min tidligere duron 1200 og der er fsb kun 100 mhz, kørte uden problemer ;)


    Dvs. at computeren sagtens ville kunne starte hvis han nu putter nogle pc3200 ram i ? hvis han nu får mine over i ?


    tak forsvaret