Indlæg af ichithekiller

    Hej Alle.


    Problem:


    Når jeg tænder min computer ser jeg kun en sort skærm!!! skrivebordet, med ikoner og det hele, kan derimod ses på mit fjernsyn! Endda i en opløsning som er slet ikke passer(hele skrivebordet kan ikke ses på en gang). Da fjernsynet står i værelset ved siden af, er det ikke lige til at lave om på, efter som jeg ikke kan se hvad jeg selv laver.


    jeg har i længere tid haft min computer tilkoblet mit fjernsyn, for at kunne se film, gennem s-video udgangen, men jeg har altid først skulle vælge denne tilstand først.


    jeg har prøvet at ændre diverse instillinger, så problemet umiddelbart syntes at være væk, men hver gang jeg slukker og tænder min computer vender problemet tilbage.


    Min eneste mulighed p.t. er derfor at starte computeren i VGA-tilstand(ved at trykke F8 ved opstart), og derefter ændre opløsningen og farver, så den igen er til at holde ud.
    mit grafik kort er et ATI Radeon 7000.


    Er der nogen som har hørt om problemt eller kan hjælpe?

    hej folkens. Jeg har for nyligt købt en Toshiba satelite pro (model l40-136.)


    http://nordic.computers.toshib…=132383&toshibaShop=false


    kort efter fandt jeg ud af, at vista ikke kunne køre de programmer jeg skulle bruge computeren til(der var desuden massere af andre problemer med vista), Så jeg slettede hele lortet, og instalerede xp pro i stedet! nu er problemet selvfølgelig bare at jeg mangler en masse drivere. er der nogen som kender til problemet, og evt ved hvor man finder nogle nye drivere? på toshibas hjemmeside ligger der kun drivere til vista! og man kan jo knap nok vide hvad det er for hardware der ligger i maskinen, eftersom xp ikke kan genkende det, og det ikke står nogle steder!


    håber der er nogen der kan hjælpe...




    mange varme hilsner
    ichithekiller

    hejsa er der nogen der kan anbefale en bærbar til omkring de 5000kr..


    Hardisken er der ik det store krav til...
    Den skal kunne køre 3d pogrammer og og håndtere lidt tungere grafik!..


    Så en pc med go bund, go ram og et nogenlunde godt grafikkort!..Det gør heller ik noget hvis man ikke behøver en cykeltrailer for at ha den med rundt!


    Lidt kedeligt topic, men håber i har mod på at hjælpe!


    taxi - bjørn

    Hej allesammen..søger et kvalificeret bud på hva jeg kan få for min computer, et halvt år gammel cirka..Håber der er nogen der vil hjælpe, vil til at købe en bærbar istedet..hva skal man satse på for tiden?..noget der matcher min gamle - den kører sgu fint!.. :crazyeyes:


    Asus A8N5X Nvidia nForce4
    Amd Athlon 64 3500+ 939
    1028mb kingston PC3200 DDR CL3
    Radeon X1600 XT256 MB
    WD Caviar 200Gb/8Mb 300 Mb/s
    Med Asus 19 skræm


    Rigtig fed comp..synes jeg ihvertifald...


    Det hele i coolermasters Ammo chassi..



    Hvad siger i, hva kan man få for den nu om dage!?


    Vh Bjørn :cheers:


    Forresten er alle blæsere skiftet ud med artic cooling, rigtig stille comp!