Indlæg af Qanza

    Hey.


    Jeg er sgu løbet ind i et træls problem. Har lige fået samlet mit nye media center. Men maskinen vil sgu ikke starte op:( Alt skulle meget gerne være samlet korrekt. Jeg kan få den lille lampe under tænd knappen til at lyse men det er alt:( Men tror det er mig der er en dør, for tror ikke jeg har tilsluttet den der power switch rigtig...


    Har tegnet et billed over mit problem.


    [Blocked Image: http://img502.imageshack.us/img502/7062/powerswitchqj7.th.jpg]


    Jeg har som man kan se tre stik at flytte rundt med. Jeg er gået ud fra at stikket hvor der står Power sw på er tænd sluk knappen og at den så skal tilsluttes PW+ og PW- og de to andre stik bare er til lys. Men der sker bare intet når jeg trykker på knappen...


    Alle delene er nye og mit setup ser sådan her ud.


    Hiper Media Center HMC-1K53A
    Samsung SpinPoint F1 HD642JJ 640 GB
    Phenom X3 8450 2 MB (AMD Processor in a Box (PIB)) (Cooler (fansink))
    bundkort Gigabyte GA-MA78GM-S2H
    Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched - Hukommelse - 2 GB ( 2 x 1 GB ) - DIMM 240-pin - DDR2 - 800 MHz


    Håber der er nogen som kan hjælpe.

    Hey


    Min kun 1 år gamle zepto bærbar er lige gået i stykker.. Der er opstået en løs forbindelse der hvor man lader den op. Så skal sidde og holde laderen i en bestemt vinkel for at få den til at lade op. og zepto mener selvfølgelig at det er en selvforskyldt skade og at at en reparation vil koste mig 4000kr.. Mega dårlig service..


    Ville så lige høre om der er nogen som ved, om der er lavet en dockingstation som passer til en zepto 6324w?


    Eller om der findes en alternativ måde at lade bærbaren op på?


    fandt en anden tråd omkring dette hvor der blev anbefaldet sådan en fætter her:


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=332229


    Men er der nogen som helt præcis kan fortælle mig hvad det er? og hvordan den lader computeren op?

    Hej.


    Jeg er løbet ind i et træls problem. Har en zepto 6324W bærbar computer hvor på vista 32bit er installeret. Men eftersom jeg er blevet godt og grundig træt af vista ønsker jeg nu at få windows xp 32bit. Men det er åbenbart ikke så nemt:( Prøvede først at installere xp 64bit hvilket gik fint men fandt hurtigt ud af at der ikke er er lavet nogen dansk sprogpakke:/ og en stor del af de drivere jeg havde ikke kunne køre med 64bit. Prøvede derfor at installere xp 32bit men når jeg starter computeren med cden i og trykker på en vilkårlig tast for at starte installationen så når den lige at indlæse de første par filer og så kommer denne skærm ellers bare på


    http://www.vistaguide.dk/index…4dc9ef30887e792c5961e3c8b


    Wtf??:/


    Har både haft vista 32bit, vista 64bit og xp 64bit på den. Men xp 32bit vil den sgu ikke have.


    Nogen der er opevet noget ligende? Eller ved hvordan man lige kan løse dette problem?:)

    Hej


    Har for 16 dage siden købt sådan en bærbar. Havde fast strømforsyning i den i de 16 dage og alt virkede som det skulle. Men skulle så lige bruge den et sted hvor der ikke lige var en fast strømforsyning. Og finder så ud at at 2 min efter at strømforsyningen er taget ud så begynder den at hyle:( Sådan en rigtig irreterende hylen ligesom hvis man får et hårdt slag på øret og så man bare kan høre sådan en hyle lyd. Den hyler ikke særlig højt men sådan en lyd behøver heller ikke at være ret høj før det bliver et irritationsmonent.
    Det er umulig at sidder og skrive en opgave uden strømforsyning i med sådan en hylen i hovedet.


    Men var så inde med den og fik den med uden problemer byttet til en ny. Men naturligvis så gør den totalt det samme X(


    Er det bare mig som er uheldig eller har HP virkelig udgivet sådan noget lort??
    Er der andre som har haft sådanne problemer?


    Skal ind med den igen her senere i dag. Men kunne forstille mig at de bare sende den ind. Og i værstefald så sender HP den tilbage og siger at den ikke fejler noget.


    Hvad kan jeg så lige gøre? Der er gået 2 dager over de 14 dages fuld reklamationsret:(

    Hey.


    Har et problem som jeg er ved at være godt træt af.. Har aldrig kunne få mine usb udgange til at virke på min stationære computer. Havde altid troet at de var i stykker. Men prøvede at lægge vista over på så virkede de pludselig. Men da min computer ikke lige kan køre vista optimalt så har jeg lagt xp på den igen. Men nu har jeg jo bare samme problem igen.


    Mit bundkort er et asus p4p800 deluxe. Ved at det er usb 2.0


    Håber der er nogen som kan hjælpe...

    Hej.


    Skal ud og have en ny bærbar nu her. Er kommet frem til at det skal være en af disse to:


    Zepto 6324W Vil så smide 2 GB ram i så den kommer til at koste 9400,-


    http://www.zeptosalg.dk/Defaul…gurationid=Al8BE8M61Bbt65


    Eller denne HP Pavilion dv6235ea til 7635,-


    http://computerne.com/p/233919.htm


    Computeren skal bruges til primær skole brug. Men skulle stadigvæk gerne kunne trække diverse nye spil.


    Ville det være dumt ikke lige og smide 1800,- mere og så få zeptoen? Er der stor mærkbar forskel på centrino duo 2 og centrino duo? og ligeledes med grafikkortene? Geforce 8600M GT og GeForce Go 7400 TurboCache
    Og lige en sidste ting. Er Hp'en med crystal clear skærm?


    Hvad ville i vælge?