Indlæg af Harry

    Hej jeg har en nevø der har ovenstående model.


    Som han har villet gendanne med recovery management på computeren som han har gjort før (når den som han siger opføre sig mærkelig) men denne gang vil den ikke gennemføre gendannelsen, hverken fra pc eller dvder.


    Når den har inlæst Windows Vista home filerne går den i stå, med D2D32 type mismatch, eller recovery32 type mismatch fejlmeddelse.


    Er der nogen der kan hjælpe os liver vi meget glade.
    Hilsen Harry

    Hej har brug for lidt hjælp, har ovenstående tv som er koblet på netværk så jeg kan hente billeder og film frem på mit tv, jeg har lidt problemer med film, billeder går ok.
    Film er optaget fra tv og jeg vil gerne hente dem over netværket til tv, men skal have den lavet om til en af nedenstående format, er der nogen der ved hvordan jeg gør det eller kender et program der kan gøre det.?


    Fra tvets manual.
    Video: The following file formats stored on the
    >> sever: AVCHD, HDV, MPEG2-PS (which in some cases may not be able to be
    >> played)
    >> ? Note that Server software needs to support streaming or transcoding of
    >> these formats.
    >> Depending on the network device, the file format may be converted before
    >> transfer. In such cases, the file format resulting after conversion is
    >> used
    >> for playback. For details, refer to the instruction manual for the
    >> network
    >> device being used.
    >> Even files conforming to one of the file formats given above cannot be
    >> played in some cases.
    >> ? The file name and folder name support only English.
    >>
    Jeg bruger Vista home premium 64 bit amd triple core 2,1 4gb ram, linksys vrt300n router


    På forhånd tak
    Hilsen Erik

    Hej skriver i håb om at få hjælp om Hauppage hvr-2200 og software wintv ver.7.
    Når jeg på deres hjemmeside går ind under support og vælger hvr-2200 hend viser den til wintv ver.7.
    Men når jeg har installeret den og søger efter kanaler finder den også indtil flere, men så når jeg vil se dem i wintv ver.7 skriver den "no signal" når jeg vælger en kanal.


    I windows media center kan jeg godt se tv kanalerne.


    Er der nogen der har erfaring med dette kort og wintv ver.7 og kan hjælpe mig vil jeg blive meget glad.
    Jeg har lige prøver vintv ver.6 der virker det hele ok, så den bruger jeg .
    men lidt underligt at der på deres hjemmeside hendvises til wintv ver.7 som også ser mere bruger venlig ud.
    På forhånd tak
    Harry

    Tak for billederene, men jeg kan se at jeg ikke har de muligheder på min version.
    Jeg har PCTV Mediacenter ver. 4,21. Hvilken bruger du?
    Jeg bruger vi kanal 48 på vores tv.
    Men under kanalsøgningen har den fundet dr1 på kanal 7. dr2 på kanal 10.
    tv2 kanal 15. På tunerkortet har jeg meget lav signalstyrke.
    Hvad har du.
    Hilsen Erik

    Er ikke sikker på om det er hardware eller softvare jeg skal ind under.
    Jeg har ovenstående tv tuner kort, som jeg har nogle problemer med som er flg. på de kanaler med meget gode billeder på hakker lyden efter kort tid for så helt at forsvinde det er dr1. dr2 og tv2 og på tv2 mangler der undertekster de steder der skal være undertekster.


    Men på de kanaler med ikke så gode billeder er der ingen problemer med lyd eller undertekster.


    Ved ikke om det er antenne forhold der kan have indflydelse på det, min tv2 antenne er en af de aller første der kom frem , jeg har en antenne forstærker sat på. Har kun analog tv.
    Når jeg starter tv2 står der signal styrke 5/15. signal kvalitet 100. og noget lignende ved de andre kanaler med god kvalitet.


    Jeg har et msi 865pe bundkort med on board lydkort AC97, 3,2 GHZ cpu, 1280 mb ram, Geforce 6600gt agpx8.
    Jeg har den nyeste driver til lydkortet, directx 9,0c.
    På forhånd tak.
    Erik