Indlæg af gamle

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX
    Ja, jeg synes også det lugter lidt af et dødt GFX.


    Du har ikke et andet at teste med? Eller en anden maskine at teste 6600 GT kortet i?


    Nej jeg har ikke en anden agp computer :(

    Hej Tweak :D
    Jeg vil gerne have opgraderet min "gamle" computer.
    Jeg mangler:
    PC3200 DDR400 ram helst 2 gb eller mere (2 blokke)
    Et graffikkort som 6600 gt eller HD 3650 altså agp. Det skal kunne køre Borderlands på lav ;)


    Skriv hvis i har noget :clap:
    Forbeholder mig retten til ikke at købe og anullere tråden
    MVH gamlejesper


    Hvade det engang med mig, jeg rodede med dedicated server og skulle lave statisk ip også fik jeg det problem som rasmus har. Jeg tog det væk og det blev fint igen ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    har problemer med at komme ind på flere sider og er begyndt at tro det er min forbindelses skyld. desuden er der også kommet en masse af de der små irriterende røde krydser istedet for billeder. jeg aner ikke hvordan jeg får den til at vise billederne !! jeg ka komme ind på youtube, men så er der intet grafisk. en masse tekst helt ude til venstre fra siden og billedet af en video. lidt svært at beskrive, men ka ikke vise billedet her. samme problem med gamespot.
    nogen som ved hvad problemet er ?! :(


    Har du rodet med statisk ip ?

    Hey tweak :D
    Kunne godt tænke mig at have et program der kunne køre Facebook, Skype og Live messenger. Det skal helst være så simpelt og let som mugeligt for det skal køre på en netbook ;)... Nogle anbefalinger ?


    På forhånd mange tak :D
    MVH gamlejesper

    Hey tweak :D
    Ryger garantien hvis man installere Yellow Dog Linux (YDL) på sin Playstation 3 (PHAT) ?


    På forhånd mange tak :D

    Hej alle :)
    Jeg kunne godt tænke mig at købe et eller to ps3 spil brugt og billigt. Det jeg har interesse i er:
    Assassin's Creed II (2)
    God of War Collection
    Uncharted 2
    + andre :p
    Kom med et bud :D.. Men husk køber ikke hvis det ikke er en ordentelig pris ;)


    MVH gamlejesper

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SAL
    Hvis du ik gider at hjælpe så er det fint nok ? men du behøver fanme ik at skrive det der ? så kan du bare lade være med at skrive noget ! -.-


    Er helt enig med Fragman det er ikke en skole, og du skal ikke kritisere bare fordi du er doven og ikke gider at google det selv ! Det tager MAX 5 min. ;)