Indlæg af gamle

    Hej Tweak :D
    Jeg vil gerne have vuderet disse to ting:


    Atari 2600 med 4 controllere og 6 spil


    NES med 2 controllere og 1 spil. Tror den er defekt da start dioden blinker


    MVH gamlejesper :D


    Sæt dem på sammen netværk og tillad adgang på pc,en. Så gå over på ps3,en find det musik/film du gerne vil have og tryk trekant og kopier ;)


    Aprilsnar ikke ? :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AdminiStraTor
    nej for den viser det hele


    Du skal bare "trække" det vindue du vil have til siden (højre eller venstre) også kommer det ud på din projekter ;)


    Skal lige have den igen :S Måske på Dansk ? :T


    Tager dem med digi. Men når man har sådan et par tusinde billeder såå :T

    Hej Tweak :)
    Har en hel masse billeder på min ekstern harddisk som ligger i MANGE forskellige mapper. Kunne godt tænke mig at få dem sorteret på en eller anden måde. Altså med navn eller dato. Nogle der kender et program som HELST skal være freeware, men må også gerne være shareware, det skal bare have en fuld functionel trail ;)....


    På forhånd tak :D
    MVH gamlejesper

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cola
    OMG, det er jo ffs ikke min pc.
    I er ved at blive en børnehave lige som hol!
    Prøv nu for helvede da at komme med noget KONSTRUKTIVT


    Sådan en "video" kan alle da lave, det er da bare at tage nogle billeder fra google og sætte dem i Movie Maker. Jeg kan ikke se noget specielt i den ;). sry



    gamlejesper

    Hey Tweak :D
    Kan man inde i game eller gamestop sælge sine pc spil som ikke køre på steam og ikke bruger nogle form for aktivering ?


    MVH gamlejesper

    Jeg bruger et HDMI - DVI kabel og det virker helt fint. Min skærm hedder Samsung SyncMaster 2232BW ;)... Tror det er nået med at skærmen skal understøtte "HDCP" og jeg ved ikke om din gør det.


    /gamlejesper :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX
    Ja, det skulle ikke være noget problem. Tror faktisk at et HD 3650 bruger en smule mindre strøm end dit 6600 GT...


    Men var det ikke værd at overveje en opgradering i stedet? :) Du kan jo få et brugt s775 setup jævnt billigt efterhånden!
    Måske dør dit mobo i næste uge, og så står du med et nyt gfx du ikke kan bruge og det er sikkert ikke nemt at finde et nyt mobo med agp.


    Tjaa det er bare min "rode" computer jeg har for sjov. Jeg har en anden computer til almindelig brug ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Ligner det billede, som jeg fik på mit gamle 97oo pro, da 1 eller flere ramkredse futtede af.


    Mvh
    Sam


    Jeg har prøvet at køre kun med 1 stag ram, men hjælp ikke :(