Indlæg af Heratic

    Den forcer bare din cpu til at køre multi threads og det virker for nogle og andre gør det ik :) du kan også smide det ind i launch options så skal du bare smide + foran altså +mat_queue_mode 2

    Hvis du køre med driver. 27x.xx kan problemet meget vel ligge i din nvidia driver, der er utallige posts på nettet omkring stutter/lag dårlig pef. Osv. Har selv et 1070 og det køre på ingen måde optimalt i csgo pga. Nvidia har sovset i deres seneste drivere! Hvis jeg derimod smækker et tusse gammelt ati 7770 får jeg ikke så mange fps, men det køre stabilt og det køre i sin helhed bedre.. Prøv lige at gå ind og sæt mat_queue_mode "2" i din video fil og se om det hjælper :)

    CS go, kører 1 kerne, da det er en ældgammel motor, som kører det.
    Det gør det ikke bedre at der kommer flere mods til, når alt skal køre på samme kerne og kun 2 tråde.
    Du skal OC din CPU alt hvad du kan og så kan du egentlig kun håbe det bedste, når du vil have andre ting til at lave flere ting på samme tid, når det hele kører på samme tråde, giver det mening ?.


    Det ville osse hjælpe og skifte dit GFX ud, da det har set sine bedste dage til det, som du søger.


    Mvh
    Sam

    Csgo køre ikke kun kun en kerne!!!!

    Hej Thomas


    Hvad jeg har kunne læse mange steder er det nvidia der har et problem med driver til 1060, 1070 & 1080 serien :/ du er bestemt ikke alene om dit problem og efter hvad jeg kan læse har den sidste driver ikke rettet op på det tværtimod :/


    Mvh Nikolaj

    Jeg står og skal samle mig en computer som skal bruges til cs/css så står og mangler nogle dele, så håber at der er nogle derude der ligger inde med følgende dele som gerne vil sælge til mig :)


    Her er delene jeg søger:


    Processor: E8500 eller E8600
    Motherboard: ASUS Rampage Extreme X48
    RAM: 2x2GB DDR3 1600MHz CL6 ( som passer til socket 775 )
    Grafikkort: 7900GTX
    Strømforsyning: Corsair TX750W eller lign.
    Cpu Køler: Thermalright Silver Arrow eller lign.
    Kabinet: Antec Ninehundred v3


    - Skriv hvis i har nogle af de dele og vil sælge til mig, så finder vi ud af pris osv. På forhånd tak!


    Mvh Nikolaj Jønson

    Som overskriften lyder er jeg på udkig efter en ny computer, men da jeg ikke har 100 % styr på hvad jeg skal købe af "hw" har jeg brug for jeres hjælp!


    Information og krav:


    * Budget: 5.000 kr. - 7.000 kr.


    * Skal hovedsageligt bruges til at spille counter-strike 1.6 på, samt andre nye spil såsom (cs:s, farcry, mm). Når ja også de faste ting som musik, film, internet mm.


    * Jeg kan godt samle selv hvis det er billigere eller bedre?!


    Spørgsmål til de kloge/nørderne :D


    * Har læst mig til at core2duo er bedre ind core2quad til cs 1.6 da det vil være overkill til sådan et gammelt spil, kan det passe?!?


    * Er xp bedre styresystem ind vista når det drejer sig om gaming?!


    Links / Hardware til evt. ny computer, hvad syntes i?!


    http://www.getmore.dk/detalje-…5&ProductGuid=EOL_GPC1370


    http://www.getmore.dk/detalje-…=1015&ProductGuid=GPC1570

    mere info om ram tak! -----> kunne jeg ik lige finde


    det kan gøres langt billigere og med mere performance generelt


    Drop den raptor. og vælg en 750 gb WD eller samsung f1 -----> hvorfor? vil lige har et godt svar :)


    Ville osse vælge et andet bundkort, som et asus p5q, med p45 osse -----> er det nu smart når jeg skal bruge den til gaming?


    mener du selv at du har noget at bruge en quad core til? ellers er en e8600 at foretrække hvis det kun er til spil -----> syntes det er fremtiden, men kan godt være du har ret


    en anden fornuftig psu ville være en corsair 620w eller 750w osse fra corsair -----> okay vil jeg kigge på :)


    sålænge du kører med ddr2 ville Mushkin redline 2x2 gb at foretrække -----> det burde køre på ddr3?


    gfx er ganske fint

    Hej allesamme derude...
    - Som overskriften siger er jeg på udkig efter en nice gaming computer, efter noget tid og nogle timers læsning på diverse sites fandt jeg ud af at det kunne betale sig at købe delene hver for sig, ret mig hvis det er forkert? :D Jeg kom så frem til disse dele til min computer, men eftersom jeg ikke har den vilde viden omkring alle hw produkter skal jeg bruge jeres hjælp til at give ris og ros, til de ting jeg har fundet og om der er bedre alternativer PÅ FORHÅND TAK!


    Her er delene så ENJOY!:


    ram: Kingston HyperX 2 x 2 GB 1.770 kr.


    Harddisk: WD Raptor WD740ADFD 74 GB 887 kr.


    kabinet: Cooler Master Cosmos s 1.575 kr.


    grafikkort: Leadtek WinFast GTX 260 1.711 kr.


    Strømforsygning: RaidMax RX 1000W Power Viking (Sort) 900 kr.


    cpu: Core 2 Quad Q9550 12 MB (Intel Boxed) 2.055 kr.


    Bundkort: ASUS Maximus II Formula 1.497 kr.


    cd drev: LG GSA E60L Super-Multi (Sølv / Sort) 532 kr.


    Alt i alt kommer den ca. op på 11.000 kr.


    FYR LØS DERUDE! :D

    Hej alle ude bag skærmene :)


    - Som overskriften lyder er jeg på udkig efter en ny gaming computer, men efter som det er ret svært at sætte sammen når jeg ikke ved så meget om det, har jeg brug for jeres hjælp!


    Jeg har kigget lidt rundt omkring og læst mig frem til hvad der evt. kunne proppes i min nye computer, her er hvad jeg fandt frem til:


    Processor: Intel Core 2 Quad Q6700 2.66 GHz _____ kr. 3347.


    Bundkort: GIGABYTE GA-P35-DS3L _____ kr. 588.


    Grafikkort: GIGABYTE GeForce 8500GT (GV NX85T256H) _____ kr. 471.


    PSU: CoolerMaster Real Power M620 _____ kr. 845.


    Kabinet: CoolerMaster Cosmos 1000 _____ kr. 1649.


    CPU-Køler: CoolerMaster Sphere _____ kr. 339.


    RAM: PC-Netto 2GB Corsair XMS Xtreme (PC6400 DDR2) _____ kr. 519.


    Drev: PC-Netto Samsung Kombodrev (52xCD / 16xDVD) _____ kr. 219.


    Harddisk: PC-Netto 320GB WD Caviar (16MB/Sata II) _____ kr. 500.


    Skærm: LG L1982U-BF (Sort) _____ kr. 1886.


    Headset: SteelSeries 5H v2 USB _____ kr. 749.


    Hvad er jeres mening omkring de dele, hvad kan gøres bedre??


    - Hvis i syntes det er helt hen i hampen, er i meget velkommen til at finde noget hw til min nye computer, på forhånd tak :)