Indlæg af Macarized

    Haløjsa
    Jeg har købt CoD4, men mine kammerater har købt det over steam, det har jeg ikke.
    Derfor kan jeg ikke joine deres server og omvendt og det hele er max besværligt.
    Er der en måde jeg kan tildele spillet til Steam, når det nu alligevel godt kan købes dér?


    Mvh Nicklas

    Haløjsa tweakers.. en lille outsider tråd måske herfra.


    Jeg har 15mbit ned og 1mbit op, men jeg har høj ping i alle online spil. f.eks CS, finder jeg måske 3 - 4 servere med ping under 50.
    Alle mine kammerater har 10 - 20 lavere ping end mig, med meget dårligere net.


    Jeg har fikset min router med porte, sat min pc i DMZ osv osv.. intet har virket, og jeg har ingen anelse om hvorfor det er sådan! Er der nogen som har en lille plan eler idé som måske kunne hjælpe mig? , så ville jeg stråle :)
    Kan det være mit kabel måske? eller bare fordi det er TDC eller wa..


    tak på forhånd.

    Haløjsa. min nuværende cpu går kun til 3.5 max. me not like.


    Nogen der kan fortæller mig, om hvis jeg nu spenderede lidt penge på en E8400 3Ghz, og clockede den.. Med min nuværende blæser (scythie infinity) og bundkort (gigbyte p35 ds3p) - Ville jeg kunne komme på 3.8Ghz , eller kræver dette simpelthen vandkøling? . og ville det overhovedet gavne mig i spil evt? - har nemlig på fornemmeren det er min CPU der sætter grænsen? :-)
    tak på forhånd,

    allright, det vil jeg prøve! tak.
    Skal lige forhøre mig, kan man clocke cpu bedre hvis man sætter timings anderledes, eller har det ikke noget med det at gøre... f.eks mine ram er 4-4-4-12. hvis jeg nu trak dem til 5-5-5-5-15, ville det har nogen effekt?

    fino :) jeg har aldrig forstået den måde folk snakker om volt på, men skal prøve at forklare det!


    Jeg har indspillet MCH noget til +1 over std. og FSB +1 over std. ram +1 over std også.
    (har prøvet med +2 men det giver ingen forskel)


    Min CPU får 15500v , mener jeg nok det er! :)

    Haløjsa =]


    Jeg kunne godt tænke mig at udnytte min CPU lidt mere, få den op på evt 3.6Ghz, men jeg kan ikke kører mere end 3 sekunder i Orthus før den stopper og siger Hardware error.
    Ved 390mhz kan jeg lige kører i 20 - 30 sekunder.


    Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det er, der simpelthen sætter denne grænse, for så vidt jeg ved så er det ikke varmen, en Scythie Infinity bør da kunne trække 3,7/8?.


    Mit hardware står i min signatur. 1000 tak på forhånd.

    Haløjsa.


    Min LG LW20 bærbar skal have nyt keyboard, og jeg nægter at betale 3.000 pga den skal igennem Expert og videre rundt i verden. Vil selv sætte skidtet i! :) Problemet er, hvor søren finder jeg et keyboard til netop den bærbar, jeg kan købe løst? :-| ?? emergency !


    - tak for forhånd, håber nogen har et tip til en side, eller lign.


    Tjoh.. Problemet er at det jo er til en bærbar, og et rigtigt keyboard ville bare være så latterligt at bære rundt på, når man skal i skole osv.. grunden til dette keyboard, er fordi at space knappen på den bærbare, er død.. broken midt over.. og det koster 1000 at få det lavet, gider jeg ikke lige. :)

    Haløjsa =]


    Jeg leder efter sådan et keyboard, som man bare kan rulle sammen efter brug, typisk brug til bærbare computere osv.. Jeg har kigget på edb-priser, og kan ikke finde nogen?... Er der nogen der kunne foreslå et godt, eller en side med nogle forskellige af disse så kaldte "rul sammen keyboards" ?? ..


    Mange tak på forhånd :)


    Mvh Sonne

    Alice Cooper ftw.. han er så pisse ironisk om amerika altid. det er så godt.. Her er en af hans 10 milliarder latterlige tekster,
    Hvor fail... :



    I can't get a girl
    cuz I ain't got a car
    I can't get a car
    cuz I ain't got a job
    I can't get a job
    cuz I ain't got a car
    So I'm looking for a girl with a job and a car
    Don't you know where you are


    Lost in America


    I got a mom but I ain't got a dad
    My dad's got a wife but she ain't my mom
    Mom's looking for a man to be my dad
    But I want my mom and dad to be my real
    mom and dad
    Is that so bad
    Oh, I think I've been had


    Lost in America


    Well, I live at the 7-11
    Well, I'm tryin' to play this guitar
    Well, I'm learning "Stairway to Heaven"
    Cuz Heaven's where you are


    I can't go to school
    cuz I ain't got a gun
    I ain't got a gun
    cuz I ain't got a job
    I ain't got a job
    cuz I can't go to school
    So I'm looking for a girl with a gun and a job ( and house... with cable )
    Don't you know where you are


    Lost in America

    Quote

    Originally posted by -Sandman-
    De har lagt showet op som gratis Mp3 download på deres hjemmeside. Man skal abre oprette sig som bruger.


    http://www.livemetallica.com/show.aspx?show=150


    Er der nogen der ved hvor man kan købe de lange Metallica Svedbånd? Jeg har prøvet både deres hjemmeside, og emp.de, men jeg kan simpelthen ikke finde dem.


    Ja det er desværre bare halvdelen af showet, da deres lort gik ned i starten af showet.. :/ Men det er ellers et ok halvt show q=]~~ Jaymz har bare efterhånden svært ved at ramme de høje toner. haha :-D men wa faen, de har det stadig.

    Quote

    Originally posted by Lampe
    kører også min 3Ghz her så kan ikke se hvad prob er hehe :D 12ghz cpu er ihvert fald nok til at dække mit behov!



    :) man kan ikke bare gange de 4 cores med hinanden! det er hvor hurtigt de 4 kerner arbejder hver især..