Indlæg af Macarized

    jo det kan de nok godt, jeg er ikke pro indenfor området, vent hellere til en anden kommer og svare på det :) ved at man somregelt siger at man skal min. op i pc-6400 ram for at clocke ordenligt, eller sådan noget lign. :crazyeyes:

    jeg bruger 5L og er super tilfreds.. ang. flosser i siderne, tror jeg bare man skal være lidt barmhjertig, det er ikke sket med mig endnu, har haft den i et par måneder. men det kan være det kommer XD.. men rent aim mæssigt osv, synes jeg nu den er ond.

    Ja dét er gode ram. - jeg har i hvert fald ikke haft nogen problemer med Crucial!
    Ville nok foreslå at du købte PC6400CL4 i stedet for pc-5300cl3. dem ville du få lidt mere ud af, bla hvis du også skal oc på dem jo.

    Nvidia Geforce 8800GTX / Ultra.. Det er de bedste kort på markedet, og de er yderst støjsvage.¨
    Lidt billigere finder du Nvidia Geforce 8800GTS, som også er super til de spil du nævner.


    - GTX er somregelt overkill.

    Quote

    Originally posted by Zpike
    nej du køre det også på vista, jeg mener heller ikke jeg havde problemmer der... Men gider bare ikke vista... for mange problemer med det...


    Jeg har ingen problemer haft med Vista- ... overhovedet! kun positive ting, alt virker, óg vista har drivere til alt. UNDTAGEN MIT SOUNDBLASTER LYDKORT... hvilket også var pisse irriterende.. men det er kun den éne ting :P


    altså, jeg har en mikser fra Behringer, xenyx 502 hedder den.. ganske simpel, bare til at forstærke SM57'er lyden... Tror du at hvis jeg nu køber sådan et EMU 1820, så skulle det bare funge igennem den mikser, i stedet for deres egen? - det skal også lige nævnes, at jeg kører med Vista på, vil lydkortet fungere dérpå?

    Haløjsa.


    Skal ha fat i et pci lydkort, et godt et, så jeg kan indspille uden støj og delay..


    Er der nogen der har erfaring inde for gode produkter til max-pris 2.000,- ?! :)


    Mvh Nicklas

    jeg har også DS3 men ingen problemer endnu...


    sry får kort nyt emne, men :
    hmm jeg kom til at tænke på, når man nu recorder spade og diverse musik instrumenter ind igennem et skod bundkortlydkort.. afvikler det så ikke mere støj og susen, end med et pro lydkort til 2.000,- ?? eller er det bare delay der er påvirket?..