Indlæg af Gulerodden

    Jeg undrede mig over, om man kan få en slags tv-box til computer skærmen, som man bare kan tilslutte skærmen med et vga kabel?
    Hvis man kan få det, hvad kan i så fortælle mig om billede- og lydkvaliteten? Er det dét værd?


    På forhold tak :rules:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Jo, og det er også derfor massen går ud af ligningen Ekin=Epot ;) Du ender med at have et udtryk der hedder v=sqrt(2*g*h)


    Hvilket jo giver det samme resultat - hvor er jeg heldig :))


    Skal jeg så i stedet skrive det op sådan her:


    Epot=Ekin
    1/2*m*v^2=m*g*h
    1/2*v^2=g*h
    v^2=2*g*h
    v=kvrod(2*g*h)


    v=kvrod(2*9,82*3)
    v=7.676m/s


    Edit: Hov, kom til at skrive fra en vens bruger. Mr.Harol12 stadigvæk, sorry.

    :9xo :9xo


    Rigtig rigtig mange gange tak :9xo Undskyld mit utrolig noobede spørgsmål, men hvilken region er jeg?

    Jeg har netop fået filmen The big blue i julegave. Det er en halvgammel film, om ikke længere bliver produceret, og som er lidt halv-sjælden. Nogen fra min familie har så fundet den i amerika, hvor de har købt den fra. Her er mit problem: Når jeg forsøger at afspille den på min dvd-afspiller siger den "Invalid region." Når jeg prøver på min playstation 2 siger den "The disc canno be played due to regional restrictions." Det eneste jeg kan afspille den på, er min computer, men det ville være rart at kunne bruge sit tv til at se filmen. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

    Jeg har lige haft skrevet et projekt på 13 sider, og pludselig begynder mit word at fucke up.
    Pga. jeg bruger word 2007s formel funktion, siger den at der sker en eller anden form for fejl, og den spørger om den skal gemme den som en slags rescue fil som hedder .ads . Det gør jeg så, men lidt efter crasher mit word. Når jeg nu prøver at åbne filen igen, så er der nogle af siderne der mangler. Dem der mangler er dem jeg skrev før den lavede den rescue fil.
    Når jeg så prøver på at åbne den der fil der hedder rescue.asd siger den, at word ikke kan åbne den type filer 8o Er der nogen der kan hjælpe mig med at få mit projekt igen?

    Ja jeg begynder at modtage underlige beskeder fra mennesker der vil have mig til at se deres fotoalbum, og derefter prøver at sende det.


    Jeg er ret sikker på det er en virus der går rundt på msn i øjeblikket. Pas lige på det :ph34r:

    Ja jeg skal have mig en bærbar til efterskole brug.


    Prisen ligger desværre indenfor 5.000 til 6.000 kr.


    Den skal bruges til det man nu bruger en computer til når man går på efterskole, noget med lektier, men selvfølgelig også spas gak og løjer :crazyeyes:


    Den skal gerne have en god cpu, og mindst 1GB ram. Grafikkortet har jeg ikke store forventninger til, da jeg ikke vil bruge mit ophold til at spille computer, men den må nu gerne kunne køre cs 1.6.


    Den må gerne være ret lille og kompakt.


    Jeg ved der ikke er meget at gå efter, men kom med jeres bedstebud :cheers:


    Se det var et godt indlæg :9xo