Indlæg af morten

    Hej Alle.


    Min pc genstarter når jeg spiller
    visse spil, men ikke andre. Spillende er Battlefield 3, Dragon age
    origins, Warframe, og andre. Dog ikke Battlefield 4, Metro 2033, og
    andre. Mit spørgsmål går på om der er et stykke software der kan
    vise mig grunden til genstart, efter at det er sket. Jeg har kørt
    realbench uden problemer. Hvad bør jeg gøre for at finde problemet.
    Min hardware er :


    Asrock Z87 OC formula/ac


    I7 4770k


    EVGA GTX 770


    Avexir blitz 1.1 8GB 1600MHz


    Alt er opdateret.


    Håber at i kan hjælpe, da jeg er på
    bar bund.


    Venlig hilsen foyn.

    Hej alle.
    Mit bundkort Zotac Ionitx F-E series http://www.zotacusa.com/zotac-…tx-intel-motherboard.html
    Har kun 3 sata porte og jeg vil gerne have nogle flere sat til. Jeg har en PCI Express x16 port og har tænkt på at sætte en sata controller kort deri, men hvilket. Jeg vil gerne have 4 ekstra porte. Vil dette kort være ok http://www.edbpriser.dk/Produc…ata+controller&pid=452509
    eller er der et bedre. Dog stadigvæg til billig penge. Håber at i kan hjælpe lidt da jeg intet ved om sådanne kort.
    Venlig hilsen Foyn.

    Hej alle.
    Som sagt vil jeg gerne overclocke mit Zotac bundkort med Intel atom 330.
    Er der nogen der har gjort det. Hvad har i pillet ved, og hvilket resultat fik i. Jeg selv skal bruge et stabilt kørende oc til hverdagsbrug.
    Håber i kan hjælpe lidt.
    Foyn.

    Hej alle.
    En lille advarsel om identitets tyve, der prøver at få fat i ens informationer. Det så ud til at være en e-mail fra paypal, men var snyd og bedrag(sendt den 1 april). Man prøvede at få fat i en konto info. Jeg har fået fat i paypal, og de siger "You're right - it was a phishing attempt, and we're working on stopping the fraud". Så heads up derude.
    Hilsen Morten.

    Hej alle.
    Jeg skal for første gang købe en bærbar, og ved ikke særligt meget derom.Budgettet er 4000kr. Den skal ikke bruges til spil, kun lidt internet, foto og office. Jeg håber at i vil kaste et link eller to til en god og solid bærbar.
    Hilsen Morten.

    Filmene er en blanding af dvd, avi, divx og iso. Jeg har aldrig haft problemer med afspilning før. Har installeret divx bundle og k-lite codek pack.

    Hej alle.
    Problemet er at når jeg afspiller film kan jeg se at der er en masse meget små vandrette linier. Jeg har prøvet med flere versioner af vlc-player, og det ændres ikke. Jeg har flyttet mit grafikkort tilbage til min gamle pc og der er intet problem med det der. Der er heller ikke nogle problemer med at spille spil på den nye pc. Der er også problemer med Windows media center. Får meldingen at der mangler et eller flere codeks. Dette finder jeg underligt da windows media player godt kan afspille dem, dog med de før nævnte linier.


    Min nye pc består af :


    Windows vista home premium.
    Bundkort ASUS M4A79 DELUXE AMD 790FX
    Cpu AM2+ AMD Phenom II X4 940 6 MB
    Psu corsair hx 520w
    Ram OCZ DDR2 PC9200 4096MB KIT, Reaper HPC 2x2GB
    Grafikkort sapphire hd 2400pro
    Harddiskene har jeg taget med film osv fra den gamle pc.


    Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe. Bør jeg eventuelt starte forfra med en formatering og geninstallering.


    Hilsen Morten.

    Tak for gode råd osv. Så blev den samlet og den virker som den skal på nær grafikkortet, som jeg ikke kan få indstillet så jeg kan se film afspillet fra min pc på fjernsynet. Det kommer jo nok til at lykkes.