Stadig til salg?
Indlæg af Lunde_Deluxe
-
-
Hbo for CPU?
-
Det ligner ikke 2,5" diske, tror det er korrekt med 3,5"
-
Hej, hvad siger du til min Dell XPS 13: S: Dell XPS 13" TOUCH SKÆRM -1080p - I7 - SSD
-
-
-
Den befinder sig i Roskilde
Skulle mene der er 2,5 eller 3,5 års garanti på den tilbage, skal nok lige tjekke op.
Dit bud er noteret, havde dog gerne set det lidt højere -
-
#5 er blevet budt 4500,- så det er desværre for lavt
#6 hvis det er uden ssd, så kan vi aftale 4500,-
Da jeg har afslået budet på 4500,- fra en anden bruger -
Opdateret, havde glemt den er med Touch
-
-
-
Lækker kraftig business/studie bærbar, stort set ny.
Kun brugt som fremvisningsmodel, og kørt ganske få timer.Dell XPS13 9333
Skærm: 13,2" LED Touch Skærm 1920x1080 (Full HD)
CPU: Intel I7 4500u
RAM: 8GB DDR3
GFX: Intel 4400
SSD: 256GB
Vægt: 1,4KGPRIS : 5500,-
-
Hej, har også skrevet på hol.dk, kan du evt. være interesseret i at bytte med noget?
-
Der er ikke andet hardware du kan være interesseret i til bytte?
-
Pm sendt til dig
-
Det har du ret i
-
Ingen?
-
Hej,
der er b.la en JBL gto755.6 forstærker som virkelig spiller godt:
http://www.dba.dk/jbl-forstaerker-jbl-gto7556/id-87872800/
Skal bare væk med det nu
HBO. 1500,-
-- -
Kan godt se det giver mening det i siger, men havde aldrig sat sådanne til salg uden at have snakket med ms om det er iorden.
Så jeg må have fået en dårlig forklaring ellers har han ikke vidst hvad han snakkede om, fordi han sagde at det ikke gik imod deres betingelser og regler, så længe licensen ikke var aktiveret før, den ikke sælges flere gange og at man skulle gøre køber opmærksom på at det er en oem licens, og man ikke har mulighed for support fra ms på produkter, da supporten er bundet til hardwaren/computeren den stammede fra.Men hvis det er tilfældet at jeg gør noget ulovligt, så må i gerne lukke tråden, for det er bestemt ikke min hensigt
Alle licenser stammer fra mit job hvor vi køber computere hjem og på alle installere vores enterprise version på, og dermed ikke aktivere den medfølgende Pro
Men som sagt, hvis det er imod alle regler det her jeg har gang i, så må I gerne se forbi denne tråd og så lade en admin lukke den.
God jul til alle