Indlæg af Spixe

    Jeg har ikke særligt meget erfaring med køling, men at sætte fire blæsere på tror jeg ikke er nogen god ide. De ville blæse imod hinandens retninger. Men jeg ved som sagt ikke særligt meget om det.

    Mh ja. Der findes virkelig mange private servere. Jeg har også selv haft en. Man kan blive lvl 225. Løbe med 5000% speed. Slå ihjel på et slag. Og så kan man spille fun servere - mere xp, bedre drops. Og Blizzlike servere - servere som det normale WoW.
    Tag et kig herinde. :
    http://www.wowstatus.net/


    Der kan du se servere under "Status List".


    Jeg spiller ikke selv på private servere mere. Spiller kun det normale WoW og betaler for det. Og jeg vil sige det normale WoW er bedre. Der er tit meget lag og mange bugs på en privat server.

    Hej. Jeg har jo fået mit 7600gt og bruge to skærme nu. Og når man spiller et eller andet spil, så ville det jå være super at fx kunne være på nettet på den anden skærm. Og den skal ikke minimere spillet når man trykker på noget på den anden skærm. Kender nogen en måde eller et program der gør at man kan det?? Det ville være super!

    Okay. Her er en noget nemmere metode. Gå ind i lydstyrke. Der hvor du kan skrue op og ned for Wave og Lydstyrke og sådan. Så gå op i Indstillinger og tryk på Egenskaber. Vælg så indspilning og sørg for at Stereomix er afkrydset. Tryk så okay og nu får du en ny menu til at skrue op og ned osv. Så skal du afkrydse Stereomix og så bare luk menuen ned. Så gå ind i Start - Programmer - Tilbehør - Underholdning(sådan er det i XP) og vælg Lydoptager. Og så kan du bare optage alt det du vil. Optageren optager det som computeren afspiller. :D


    EDIT: Husk at skrue ned for stereomix. Ellers bliver lyden ikke særligt god.

    Quote

    Originally posted by neiro
    har gang i for meget lige nu tror jeg - blander ting (folk) sammen ...
    tror jeg holder en pause og spiller lidt diablo.


    Tror ikke dit problem er cpu'en men nærmere et eller andet ustabilt i strømforsyningen, bundkort eller en software fejl.


    Okay.

    Quote

    Originally posted by neiro
    prøv evt at køre 2 stk prime95 i et kvarters tid - den afbryder hvis den laver regnefejl - en af de bedre måder at teste sin overclock.


    Men jeg ville gætte på at hvis det var ustabilt, ville den også være det andre steder end kun i coretemp.


    Jeg kører faktisk med stock cpu clock. Cpu'en har aldrig værer oc'ed. Men jeg kan da lige prøve.

    Quote

    Originally posted by neiro
    kan ikke sige dig hvad der er sket, men lige lidt info:
    hvis grafikkortet går i fuckmode pga. for lidt strøm eller lignende går skærmen ud, men computeren ser ud til stadig at køre (knappen skifter ikke farve)
    hvis strømforsyningen oplever en kortslutning slukker den, og tænder ikke før man har haft strømstikket ude og ventet til en kondensator indeni er afladet. Så ville der slet ikke være noget lys i knappen


    så det er ingen af de ting - jeg ved så ikke hvad det har været, men jeg har selv en dimension et eller andet stående som gør det samme som din inden du satte den til et andet sted. skærmen når lige at skrive en eller anden fejl, og så går knappen i gul.


    Hmm. Ja. Jeg åbnede så også min og støvsugede den en gang. Der var støv overalt.

    8o Uhyggeligt! Der var jeg sq lige ved at gå i panik. Jeg kunne ikke lige få det der Everest til at vise temperature så jeg fandt noget der hed Intel Active Monitor og lige da jeg havde downloadet det og lige efter jeg havde klikket det sidste klik i dobbeltklikket lukkede min comp ned... Tændknappen lyste orange(der er lys i knappen på en dell dimension) og ingen af lysene bag på lyste. Jeg slukkede så og prøvede at tænde igen og den gjorde det samme. Så hev jeg stikkene ud og løb op til en anden computer med internet og smed min bror væk og ville så ind og kigge efter hvad der kunne have sket. Men så prøvede jeg lige at koble min comp til hans system og det virkede. Puuh. Der blev jeg sq lige bange. haha :boxed:


    Kan nogen fortælle mig hvad der skete...? :rolleyes:


    Ah. Hehe. Okay. Vidste jeg ikke lige. Men er der et andet program til at måle temp på en p4 så?

    Jeg prøvede også lige det der CoreTemp. Jeg har en Intel, men den skriver; This is not an Intel core processor. This program will not continue... :boxed: Kan det være mit dell mobo der gør det?

    Joso - hvad byder du på? Det hele? EDIT: Det var så G15... Så gælder mit bud nok ikk. xD


    Jamen jeg vil da gerne byde 250,- pp på G15. ;)


    EDIT: Hvis det da overhovedet er muligt at købe det hver for sig...

    Nogen som kender et nemt program til at fx. lave pile i en film eller skrive ting i filmen? Så jeg fx. kan lave en pil som peger på en og så navnet over. Gratis program. ;)