Indlæg af Miggel

    Rasmusvn.. Har hørt at system mechanic skulle fjerne en masse reg filer så programmer som ad-aware feks ikke virker. Passer det?

    Hejsa


    Ville bare lige høre hvad i bruger af programmer til at cleane / optimere computeren når i nogengange synes den kører lidt sløvt.


    Bruger selv antivirus, ad-aware og spybot search & destroy.


    Hva med jer?

    Der er også Dragon Naturally Speaking. Jeg har den gamle version på disketter. Det virker ganske fortrinligt og har alle de funktioner som man nu lige har behov for. Jeg ved at der er kommet en ny opdatering eller ny version men den koster penge. Jeg har kun licens til den gamle. Ved ikke om man kan hente den gamle version gratis, tvivler dog.

    Heysa.. synes det er synd at denne tråd går lidt i stå :) Kanon fed tråd nemlig, ved godt at jeg ikke selv har gjort så meget.. men synes bare det er en fed tråd der skal holdes i live :)

    Hejsa


    Jeg har et underligt problem, kan ikke slette nogle filer. Jeg prøver at rydde lidt op men der er nogen filer som simpelthen ikke vil slettes.


    De siger at den enten er skrivebeskyttet eller er i brug. Jeg har tjekket om der er fluben i skrivebeskyttet og jeg kan ikke se noget underligt i systemprocesser.


    Har scannet for virus og spyware.

    Ved ikke lige hvad jeg ellers skulle kalde overskriften. Jeg ville høre om det ikke var muligt at afspille en film på tv'et samtidig man gamer.


    Jeg har et geforce 4 ti-4200 128 ddr fra asus og kører med 40.72 driver hvis det har nogen betydning / interesse.

    Er der nogen som har lavet noget med windowsblind? Er der nogen her som har lyst til at sende nogle færdige samurize configs? :)


    Nu er det vidst også på tide at jeg snart viser mit desktop, men jeg skal bare lige blive helt færdig :) Så skal jeg nok smide det op :D

    Nu er der så mange om siger gode ting om avant. Kan huske da jeg prøvede at skifte browser til opera. Men kan man godt sørge for at browseren bliver standard så når man klikker på link osv så bruger den avant, firefox etc.


    Jeg tror godt man kan, ved bare ikke lige hvordan. Er det en funktion som man skal sætte til i den pågældende browser når man installerer den?

    Hejsa


    Leder efter et program. Det skal kunne sætte lås på en mappe så jeg kan have mine dokumenter i fred :) Mener at der er har været en tråd lignende men kunne ikke finde den :)

    Hejsa


    Jeg så der var en som hed noget med mix, og i hans sign var der en adr hvor man kunne høre det mix. Det var et gabry ponte mix som var lavet af dj panduro. Håber der er en som kan finde en tråd hvor han har skrevet. Har ledt efter ham i en halv time nu og uden resultater. På forhånd tak :)


    Forresten tillykke til alle studenter er selv lige blevet det :)

    Hahah det var i benchmark aerial :) men okaay så ved jeg også det ;)


    Tager 90 i bænkpres og 22 i håndvægte :D


    Men er en gymnastfreak så jeg er bedre til good old armbøjninger :D