Indlæg af Anclore

    Razer Vipers


    Jeg har haft de her mus liggende i noget tid, men får aldrig brug for dem, så har besluttet mig for at sælge dem. Viperen er forgængeren til den mere kendte Razer Diamondback. De er næsten identiske i form og funktion.


    Musene er i original emballage - aldrig åbnet/brugt.


    Info/produktbeskrivelse:


    • 1000 DPI Optical
    • Sleek ergonomic ambidextrous profile - translucent exterior design
    • Two Ultra-large nonslip buttons - Finger tip grip for accurate and precise targeting control
    • Nonslip side rails - performance grip design
    • Ultraslick teflon feet - zero accoustic feedback
    • Gold Plated Max-Conductive USB connector


    Jeg tænker hen af 150 kroner (plus porto) for disse.


    - Og så et Revoltec LightBoard tastatur. Jeg kan ikke lige finde så meget information om det. Det har en kraftigt (blå) backlight funktion. En Google søgning (på billeder) viser det relevante.


    Det er brugt meget lidt. Pris 125 plus porto?

    Overskuelighed er ikke interfacets stærke side. Den skulle være lukket nu.


    Quote

    Originally posted by Bentzin
    Så vær venlig, at lukke tråden ordentligt, så folk ikke kigger den igennem for at opdage, at den er solgt. X(
    Gøres nede i højre hjørne hvor der er en dropdown-menu marker open/close og tryk på ok.

    Billedet af indholdet er ikke 100% korrekt, men jeg har også en disclaimer for det i teksten. Det var det bedste, som jeg kunne finde på Google. Selve opsætningen er dog samme. Jeg har så bare ikke 4x SLi i min.

    Det må så være Razer, som er blevet taget i røven. Og jeg nægter det skam ikke. Du vil heller ikke se mig prøve, at sælge tingen til halv nypris. :)


    Jeg ved nu ikke lige med de 6.000 kroner. Altså, man kan måske få noget noget relativt godt, billigt hardware i dag, men hvad med alle de andre ting? Kabinettet og kølesystemet alene burde trække godt op. Og hvis man nu sælger de 2 grafikkort fra, så har man allerede en god slat penge til en opgradering på den front. Det er alligevel meget, som man får med i den her pakke.

    Jeg har en PC til salg og folk har anbefalet mig, at lave en tråd om det på dette site. Jeg har skrevet en længere roman på: http://darkening.org/alx.php med info om hardwaren, pris, kontaktinformationer osv. - og som vil blive opdateret, når der er sket noget konkret.


    Det bliver kun til et kort indlæg herinde, men jeg vil gøre mit bedste for, at følge tråden. Byd løs.