S: Alienware Aurora ALX

  • Jeg har en PC til salg og folk har anbefalet mig, at lave en tråd om det på dette site. Jeg har skrevet en længere roman på: http://darkening.org/alx.php med info om hardwaren, pris, kontaktinformationer osv. - og som vil blive opdateret, når der er sket noget konkret.


    Det bliver kun til et kort indlæg herinde, men jeg vil gøre mit bedste for, at følge tråden. Byd løs.

  • Quote

    Originally posted by Ethereal
    Et flexlån måske? :)


    nah går ik rigtigt Ethereal da jeg gerne vil ha mig min laptop jeg bruger fornyet med en stærkere en så og tror heller ik jeg vil ha råd i det lange løb med en stationær igen da jeg så vil bli en hw geek og det rækker min penge pung desværre ik til mere :(

  • en realistisk pris vil vel være omkring 6k for den...ja du er blevet taget lidt i r*ven allerede fra start (sry to say) og der er kommet meget bedre hardware til meget små priser siden.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det må så være Razer, som er blevet taget i røven. Og jeg nægter det skam ikke. Du vil heller ikke se mig prøve, at sælge tingen til halv nypris. :)


    Jeg ved nu ikke lige med de 6.000 kroner. Altså, man kan måske få noget noget relativt godt, billigt hardware i dag, men hvad med alle de andre ting? Kabinettet og kølesystemet alene burde trække godt op. Og hvis man nu sælger de 2 grafikkort fra, så har man allerede en god slat penge til en opgradering på den front. Det er alligevel meget, som man får med i den her pakke.

  • Quote

    Originally posted by Ethereal
    Det må så være Razer, som er blevet taget i røven. Og jeg nægter det skam ikke. Du vil heller ikke se mig prøve, at sælge tingen til halv nypris. :)


    Jeg ved nu ikke lige med de 6.000 kroner. Altså, man kan måske få noget noget relativt godt, billigt hardware i dag, men hvad med alle de andre ting? Kabinettet og kølesystemet alene burde trække godt op. Og hvis man nu sælger de 2 grafikkort fra, så har man allerede en god slat penge til en opgradering på den front. Det er alligevel meget, som man får med i den her pakke.


    muligvis....men man får altid mere ved at sælge tingene seperat. folk der er ude efter et helt system kigger oftest ikke efter brugt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • går sådan et kabi ikke alene for 1000 bobs, kunne da godt finde på at købe det til den pris hvis jeg havde pengene.. 2000 for plus vandkøling.. også 2-3 tusind for HW'eren.. Så ja, synes det er en okay vudering.. drømte meget om sådan en spand for nogle år siden.. :P


    Held og lykke med salget..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Originally posted by xecuter
    undskyld mig men er det 7950gx2 der sidder i denne pc den er ihvertfald over fed


    Hvis du havde overskud til at læse artiklen han linker til, vil du finde ud af at det er 2x6800GT i SLI..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Hvis du havde overskud til at læse artiklen han linker til, vil du finde ud af at det er 2x6800GT i SLI..


    Han har bare misforstået det pga. billederne.. De viser Quad-SLI ;)


    Über nice maskine..


    Ville ikke gøre mig noget at eje, hehe


    Har sendt dig en PM mester! :)

  • Du har ikke nogle/en masse interne billeder af vandsystemet? Som det ser ud i din ALX og ikke det quard setup? :D

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Billedet af indholdet er ikke 100% korrekt, men jeg har også en disclaimer for det i teksten. Det var det bedste, som jeg kunne finde på Google. Selve opsætningen er dog samme. Jeg har så bare ikke 4x SLi i min.

  • Quote

    Originally posted by Ethereal
    Billedet af indholdet er ikke 100% korrekt, men jeg har også en disclaimer for det i teksten. Det var det bedste, som jeg kunne finde på Google. Selve opsætningen er dog samme. Jeg har så bare ikke 4x SLi i min.


    Men du kan ikke tage nogle billeder, eller hvordan? :D

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • tjek din PM;-)

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Quote

    Originally posted by Ethereal
    For en god ordens skyld, må jeg lige opdatere tråden. PC'en er solgt. (8.100 kroner)


    Så vær venlig, at lukke tråden ordentligt, så folk ikke kigger den igennem for at opdage, at den er solgt. X(
    Gøres nede i højre hjørne hvor der er en dropdown-menu marker open/close og tryk på ok.