Indlæg af Bonnie

    Kan godt sætte en CS 1.6 server op. Med 10 slots ikke mere .. Hvad siger i ?


    >Jeg har allerede et par servere kørende på en 1gbit fiber linie, og kan finde ud af alt med hvad der hedder game servere.

    Hvis jeg var dig ville jeg starte med at købe den chocker du linker til, også se om det virker efter det. Hvis det ikke gør, så check alle kablerne og undersøg om der ikke sidder noget vand og driller. Kunne jo også være CDI'en der er gået i stykker? Men et nyt tændrør ville måske gøre godt, da det kan være defekt måske? Kunne også være noget vand der sidder og driller i karburatoren eller statoren der ikke har det så godt.



    Problemet er at de vil ha CS 1.6! Og det er ikke helt rigtigt hvad du siger. Du kan sagtens hoste en 16 - 20 slots på 2mbit upload.

    Quote

    Originally posted by DmK
    10mbit/1mbit koster ved cc 299
    20/2mbit koster ved cc 399


    hvis i ikke har fået det kommer der også breve til jer en af de næste par dage :)


    Min ven har også lige fået opgraderet sin forbindelse fra 2Mbits/512kbps til 4Mbits/768kbps. Venter spændt på at mit brev kommer :razz:


    Takker for kritikken og kommentarene! Det vil jeg huske til en anden gang.


    Min ven havde ligne problem. Gå ind i bios og se om der ikke er nogle funktioner om man kan enable/disable USB 2.0 muse og tastature.