Indlæg af Bonnie

    Hej !



    Jeg har et lille problem, hver gang jeg tænder min PC kommer det gule update icon nede i start, den bliver ved md at være på 0% hele tiden. Så efter 4 - 5 min. så forsvinder den. Det gør den hver gang jeg genstarter min PC. Nogen der ved hvad det kan være?


    Kører Windows XP Home SP2


    IE 6



    noget mere i skal vide?


    :rules:

    Hej :crazyeyes:



    Har downloaded IE 7 for nogle dage siden, men vendte tilbage til IE 6 indtil jeg har fundet en måde at fixe mit problem med! I, IE 7 når jeg går ind på en hjemmeside er det som om teksten er uklar også rimelig træls at se på? Det er som om skærmen bliver strukket vandret en smule så skriften bliver uklar. Nogen der ved hvad man skal gøre? :rules:

    Har fundet svaret lukker tråden.


    Men.. Nej det jeg mente om vi kunne connecte til global rankings på en eller anden måde. EA Udleverer kun softwaren til Sever hosters.

    Hej


    Mig og en ven har tænkt lidt ang. Om man kunne køre sin egen Dedicated BF2 Ranked Server på sin PC. Det er muligt at downloade et program til at køre en ikke Ranked server. Men der må da være en eller anden mulighed for at køre ranked? Hvordan gør server selvskaberne da?



    :) Håber nogen kan svare mig på dette.

    Quote

    Originally posted by Rolex
    køb det over steam så for du 1,6 og zero for 10$ =60kr vilket er noget billigere



    Men dog ingen CD :boxed:



    .. Gå i en normal Fona butik eller lign. Så bare bed om Counter-Strike:Condition Zero, også får du Steam, CS 1.6 med :)



    Steam, kan altid hentes GRATIS fra deres hjemmeside.

    Quote

    Originally posted by SnoopyDog
    Tror nu du vil få mere ud af at skrive hvilken model og model navn din bærbar har.


    Just a hint :$


    Quote

    Originally posted by SnoopyDog
    Tror nu du vil få mere ud af at skrive hvilken model og model navn din bærbar har.


    Just a hint :$



    Lyder some en Dell ...



    "Model : Dell Computer Corp 955XM/945GM/PM/GMS/940GML Express Processor to DRAM Controlle"

    Quote

    Originally posted by Burger


    Du kan jo vælge at tage den info fra din tråd og smide herover ;) Som hovedregel så bliver den sidst oprettede tråd lukket.


    Jeg kan desværre ikke ordne problemet, men der er sendt en mail til Martin.





    øøøv, hvorfor enda hacke lige denne side, fatter det ikke

    Quote

    Originally posted by Azjo
    Nå ups, jeg ved sgu ikke hvorfor jeg troede du havde vista... sry ;)
    Husk at nævne det er XP eller Vista osv.



    erm hans overskrift ;S .. "grafik driver problem med vista"

    Fujitsu Siemens Kabinet(SCALEO J):
    Intel Pentium 4HT 524 @ 3.06GHz Processor
    2x512 Pc4200 Samsung Ram
    ASUS P5LD2-FM/S Motherboard
    160GB Samsung HDD
    ATi Radeon X1550 (Chipset X1300) @ 512Mb Graffikkort
    DVD-CD Afspiller/Brænder
    Windows XP Home O/S
    NorthQ 400W PSU
    NorthQ Alu/Copper CPU blæser 92mm
    1*80mm Silent Case Fan


    2 måneder gammel. Hvad regner i med at jeg kunne få denne? Aldrig været Oc'et eller noget som helst! O/S incl. Alt medfølger, brugsanvisning etc..



    :)

    Selv mit system kan køre bf2 + bf2124, dog ikk' på high graffik. Prøv at skrue grafikken lidt ned også se om det kan.



    Mit system:


    Pentium 4 HT 3.06Ghz
    ATi Radeon X1550 512Mb
    1GB ram



    Så burde din vel også ..