Indlæg af kanock

    Now, download ATF Cleaner
    Save it to your Desktop.


    Please locate ATF

    • Double-click ATF-Cleaner.exe to run the program.
    • Click Select All found at the bottom of the list.
    • Click the Empty Selected button.

    If you use Firefox browser, do this also:

    • Click Firefox at the top and choose Select All from the list.
    • Click the Empty Selected button.
    • NOTE: If you would like to keep your saved passwords, please click No at the prompt.


    If you use Opera browser, do this also:

    • Click Opera at the top and choose Select All from the list.
    • Click the Empty Selected button.
    • NOTE: : If you would like to keep your saved passwords, please click No at the prompt.


    Click Exit on the Main menu to close the program.

    please download Malwarebytes' Anti-Malware from Here or Here


    Double Click mbam-setup.exe to install the application.

    • Make sure a checkmark is placed next to Update Malwarebytes' Anti-Malware and Launch Malwarebytes' Anti-Malware, then click Finish.
    • If an update is found, it will download and install the latest version.
    • Once the program has loaded, select "Perform Quick Scan", then click Scan.
    • The scan may take some time to finish,so please be patient.
    • When the scan is complete, click OK, then Show Results to view the results.
    • Make sure that everything is checked, and click Remove Selected.
    • When disinfection is completed, a log will open in Notepad and you may be prompted to Restart.(See Extra Note)
    • The log is automatically saved by MBAM and can be viewed by clicking the Logs tab in MBAM.
    • Copy and Paste the entire report in your next reply along with a fresh HijackThis log.


    Extra Note:
    If MBAM encounters a file that is difficult to remove,you will be presented with 1 of 2 prompts,click OK to either and let MBAM proceed with the disinfection process, if asked to restart the computer, please do so immediately.

    jeg har en ps3 til salg med 120gb harddisk den er købt i november 2008 vi får den simpelt hen ik brugt og har nu bare sat en dvd afspiller til den har næsten ik kørt.


    der medfølger
    1stk controller
    burnout paradise
    org kasse


    hbo 2000kr


    den befinder sig i assens på fyn

    ja alt medfølger den er købt på mit arbejde i assens så det er bare og sige til hvis der er noget.

    jeg har en ps3 til salg med 120gb harddisk den er købt i november 2008 vi får den simpelt hen ik brugt og har nu bare sat en dvd afspiller til den har næsten ik kørt.


    der medfølger
    1stk controller
    burnout paradise


    hbo 2000kr


    den befinder sig i assens på fyn

    jeg har en ps3 til salg med 120gb harddisk den er købt i november 2008 vi får den simpelt hen ik brugt og har nu bare sat en dvd afspiller til den har næsten ik kørt.


    der medfølger
    1stk controller
    burnout paradise


    hbo 2000kr

    jeg står og skal sælge en kunde et redigerings program til mpeg filer
    og jeg er meget i tvivl om det da jeg ik selv arbejder med det
    ved ik om pinnacle studio 12 kan klare det men jeg er meget interesseret i
    hvis i har nogle forslar..


    på forhånd tak :)

    har sådan en lækker bærbar til salg lige pt er der windows xp på og den køre kanon..
    men min kæreste vil have statinær så derfor ryger den til salg.


    den er lige godt 1år og 2 måneder gammel så der er stadig garanti på den ligner sig selv
    ser ik specielt brugt ud på nogen måde er behandlet godt.


    her er link til specs.


    Specs


    HBO 1500kr