Indlæg af RaZtapuS

    Først, da jeg startede min computer og winamp. ville winamp slet ikke.. fik den der "send fejlmelding eller lad vær" så jeg hentede nyeste version og instalerede den, ingen forskel, og nu har jeg så slettet det helt og instaleret det igen, Virker fint nu, men nu kan jeg ikke styre det fra de taster der er på mit tastatur mere, har en lille play / pause osv, knap over F3,F4,F5 og inden jeg slettede winamp, virkede de fint.. ligegyldigt hvilket program jeg var inde i... hvilket jeg syntes var yderst handy, så.. Er der nogen der kan hjælpe mig til at få de knapper til at virke for winamp igen ??? .

    Ved ikk om det gælder grafik, og om det dermed er det rette sted.
    Men spørger nu lige alligevel :P ,


    er der ikke nogen der har en genial codec-pack jeg ku få link til ?


    kan nemlig ikke se de film mit webcam har optaget på min gamle computer,
    det irritere mig ganske forfærdeligt :P,
    så,
    er der ikke nogen der har et navn på en god codec pack ? ,


    video'erne er det format som windows kalder Video Clip.
    har hentet 3 allerede men ingen af dem gider at virke :/


    heelp ?

    Det burde vel egentligt ikke være i dette forum, men ja.. Cookies er jo i Explore så.. :P


    Nå,


    men jeg har siddet og rodet lidt rundt og kan ikke huske hva jeg har lavet :P,


    men nu kan jeg ikke tjekke mail f.eks.


    Den siger: Din browsers cookie- funktionalitet er deaktiveret. Du bedes venligst aktivere den .


    og hvor pokker gør jeg det ? :P

    Wee :)


    heh,


    vist mig der har været et fjols til at opdatere :P


    heh,
    men tak, (:


    heh.


    hmm
    til Snuff,,


    det der Trojan Hunter Guard,, hedder det sådan ? eller er det et eller andet fint navn jeg kan søge under for at finde det ? :)
    for det ikke første gang jeg har problemer med Trojanere... :s

    har et par gange Fået meddelelsen at iexplore ikke svare og afsluttes,
    sender fejlrapport, og får denne hjemmeside kastet i hovedet.


    http://oca.microsoft.com/en/re…6fe-9760ef088012&SID=1302


    Og som der står , skal jeg gå ind i Tilføj / fjern programmer og fjerne en virus, der er intet...
    og har DL'et begge de to "third-party tools"
    og kørt systemet igennem, men intet hjælp ? genstartede og den er der igen....



    kan noget hjælpe mig ? :O

    Har lige fundet en gammel Scanner ting frem fra gemmerne, og prøver at sætte den til min Bærbare, men, det går ikke så lidt dårligt. :S


    Det er en "Paperlite c100" fra esselte, det ihvertfald hvad der står på den, har ikke kunne finde brugsanvisningen eller noget andet så. Men ja. Ville bare høre om jeg var den eneste person i DK med sådan en oldsag, og hvis ikke, om man så kunne få lidt hjælp? :)

    Hvis VPU Recover er slet til: Hopper boxen op og siger at den har nulstillet.... ^^
    Hvis det er slået fra: Så sker der ikke en bønne. den står bare når loadbaren er færdig og der sker ingen ting.. har haft den stående i en halv time uden der skete noget... :S

    Jeg sidder og spiller FarCry men får, pludseligt en lille box op hvor der står at VPU Recover har nulstillet grafik acceleratoren, fordi skærm driveren ikke længere reagerre på de kommandoer det får??? Nogen der kan hjælpe mig med det lillge prob? har prøvet at slå VPU Recover fra men da skete der ingen ting og jeg blev nødt til at Reboote.



    Ps. Er ISNSYS.dll(i WINDOWS mappen) en vigtig fil? Altså: sker der noget ved at jeg sletter den fordi den er Virus infected..?

    Jeg har et MEGA-Meget-meget Stort problem gæt hvad det er.... ja nemlig et virus ved navn: Win32:Netsky-B [Wrm]
    Og det vil altså ikke væk fra min computer, Har prøvet en af d der Symatec Fixworm ting. men det har ikke hjulpet. Jeg har scannet computeren flere gange med Avast, men intet har hjulpet.
    Så er der ikke nogen der har en ide ? nyt free antivirus, eller en worm fix af anden art ? eller et eller andet der kunne være mig til hjælp???

    Det har jeg så brugt nu.... men hvad skal jeg så gøre nu?? jeg har lige analyseret filmen... men øh... hvad betyder alt det der kommer frem?? :$