Indlæg af Zeerax

    Skal bestille en Iphone fra England ...


    1) skal jeg betale for den hvis jeg bliver taget i tolden eller er det kun uden for Europa ?


    2) skal jeg markere den som en gave ? som har en værdi under 100 kr ?

    Hejsa ,





    Har tænkt mig at købe en Imac 20inch


    men har læst nogle steder inde på Mac's forumer at der kommer en ny Imac til Januar ? ..


    Kan det passe og hvis det er hvor kan man så læse noget om det ? ..

    Hejsa , har tænkt mig at investere i en ny computer har fundet frem til denne her



    NovaBook XLerator - Core 2 Duo T7500 2.2 GHz - 17" Gamer laptop
    17" TFT XGAWU+ Glare Skærm - 1920 x 1200
    Intel Core 2 Duo T7500 2.2 GHz
    Intel Santa Rosa 965 chipset
    Geforce 8700GT 512 MB RAM
    4 GB DDR RAM 667 MHz
    200 GB Harddisk 7200 RPM
    1GB Intel Turbo Memory (Robson Modul)
    DVD brænder DL
    Fingeraftrykslæser, Bluetooth
    10/100/1000 Mbit netkort
    Intel Wireless 4965 N netkort
    Indbygget Webcam 1.3 Mpixel
    Microsoft Windows Vista home Premium (64-bit)


    pris.16500


    1)Er det en fremtidsikret computer eller ?


    2) Er det fint nok det er DDR RAM Og ikk DDRII?



    3) Kan jeg finde noget der er bedre til den pris

    Hejsa , på et tidspunkt gik en af mine venner ind i en mappe hvor han kunne se alle de hjemmesider jeg havde været inde på slet om jeg havde slettet mine cookies ovs altså det jeg mener er at han kunne se nogle billeder fra alle de hjemmesider jeg havde været inde på i gif form


    og det er et sted i windows mappen så vidt jeg husker


    er der nogle der kan hjælpe mig med at fortælle mig med hvad mappen helt præcis hedder ?

    Air danica i fields


    men jeg kan få den byttet med det samme ikke ?


    og det ikk noget med den skal til rep eller ?

    Har lige købt en Htc tytn den er begyndt at lave en masse fejl så som at den ikk kan gå ind på pocket msn og den genstarter automatisk selv kostant og den går ud af programmer og det er ca 5 dage siden jeg har købt den er det muligt at jeg kan få den byttet til en ny en ? eller hvad gør man med den ? .. og Cden var brudt op det undrer mig meget ..

    hejsa har et problem min kæreste har trådløst netværk .
    og hun har en som hjælper hende med alt det og han er ude og rejse i 2 måneder .


    og nu skal vi til at flytte sammen og hun har ikke den der krypteret kode så jeg komme på hendes net er der nogle andre måder at få fat på den ? igennem hendes computer eller noget ?



    det er en zyxel router


    håber i kan hjælpe ville være rigtig glad for det

    Har et spørgsmål hvis man ser noget fra nettet af igennem Windows Media Player hvordan kan man så streamme det ? ..

    Jeg skal ned til costa del sol i sommerferien.


    og vi skal kører der ned så tænkte på om man kan få noget online net her fra danmark af imens man kører ned til Spanien ? .. eller noget andet ?