Indlæg af Donsja

    Quote

    Originally posted by Cyclups
    (C55+MCP55P; a.k.a. nForce®650i SLI & nForce®570 SLI)


    aah, derfor. tak for hjælpen :D så bestiller jeg det gamle igen.


    Men det er nu, noget skidt, når forhandlerne skriver i680, ud for plus :(

    Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Så vidt jeg husker benytter Plus sig af i650 chipsettet og ikke plus modellen af i680.


    Ja det også derfor jeg er lidt forvirret. Da mange af dem som sælger bundkortet siger det et i680. Synes ikke jeg kan finde noget om det på asus hjemmeside :(

    hej, tak for linkene :D


    så plus har altså lidt extra for mindre penge.. giver bare ikke helt mening for mig :boxed:


    plus har dette som extra
    NVIDIA® Dual X16 SLI
    ASUS HybridUp Technology

    Waste of money? hvorfor det? :)


    Hva så med de 512mb flash som man hører at det skulle være godt for vista?


    edit:
    er der en side hvor de samlinger de nye bundkort mod hinanden?
    Fandt dog et for nogle dage siden, men kan ikke huske hvor det var.


    Kan også se det bundkort som bliver linket til, er med intel chipset. Er det, det nyeste? har ikke fulgt så meget med deres bundkort :idea:

    ups glemte også at sige, at skal også have onboard lyd.


    Har tænkt lidt over det med SLI, men ved ikke helt. Tror bare det måske en god fremtids sikring.


    Hvad med et Vista bundkort? er det noget værd? kører vista 64bit, og hører det godt med det 512mb flash?

    hej, jeg havde et ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series som var gået i stykker. Og får så pengene tilbage, da itbutikken ikke kan skaffe et hjem igen :boxed:


    Så jeg vil da lige sprøge, om der nogen der her et godt råd, til et nyt og bedre?


    I pris classen ca 1500kr +- et par 100


    skal bruges til
    QX6700 2.66ghz
    BFG 8800GTX
    4x1GB PC6400 Corsair


    mange tak på forhånd :D

    Har læst lidt på sagerne rundt på nettet.
    Og det med FSB har jeg vist misforstået hehe.


    Men har prøvet og clocke CPUen men kan ikke få den over 3.57GHz
    Kan dog godt boote men så snart den skal til og loade windowsxp så genstarter den eller låser fast. Selv om den fik 1.7volt. Ture ikke længre men som de siger rundt på nettet at ASUS p4p800 deluxe som jeg har, gør et eller andet sikkert som gør at den bare lukker ned. Og de siger at så længe den ikke bliver for varm burde det ikke være noget problem men den bliver ikke varmere end 48c. Men tør :pokey: dog ikke gå højre, da jeg jo ikke ar nogen special erfaring med det :roller:

    ********************Vigtigt*******************


    JEG TAGER FULD ANSVAR FOR HVAD DER END MÅTTE SKE.



    ********************Vigtigt*******************





    Hejsa, vil høre om nogen vil hjælpe mig igennem med at overclocke min gamle efterhånden pentium 4 fra 2003, da jeg synes det er ved at være lidt langsom især når man spiller X3 Reunion.


    Har hentet systool 1.0 og noget jeg ikke forstår, er hvad den siger, når den læser mine settings (se vedhæftet billede) at den siger min FSB er på 234.95mhz. Jeg ved at bundkortet understøtter 800mhz og det gør min cpu også. Er der en forkert opsætning et eller andet sted?


    Har kørt længe med at clocke min cpu i biosen fra 3ghz som standard til 3.3ghz i laang tid. Men synes ik det nok mere. Kører nu med 3.52 og uden problemer også via biosen.
    Har prøvet at clocke min cpu i biosen fra 3ghz til 3.6, så synes jeg at den bare går kold på forskellige tider og temp er ikke højere end 38. Så tænkte jeg på om det kan have noget med volten at gøre. hehe men tør ikke uden en større viden :)


    Specs:
    Pentium 4 3Ghz
    Asus p4p800