Indlæg af Phero

    Quote

    Originally posted by Claes
    Får du ikke din konto åbnet igen?


    Du kan altid spille Lineage II på private servers. Fremragende spil btw.


    Håber jeg sq, eftersom jeg har brugt 188 kr på serial key, men har læst jeg skal vente i 24t og derefter, prøve på et andet net..hos en ven f,eks..

    Heysan


    Vil gerne prøve Lineage 2 hos PlayNc da WoW er blevet pisse kedeligt, har konto hos dem med City of heroes / Villians men på mit gamle Visa, så idag ændred jeg account billing til mit nye, OG bang..FRAUD SUSPICION stod der efter jeg havde valgt payment method på mit nye visa, prøvede flere gange men næ *bip* virkede ikke..SÅ er der der andre der har været ude for det her dingeling hos PlayNc ??

    Se at få skiftet box køleren ud, det er intet værd imo..Zalman - CNPS9500-AT er et godt bud på en super luft køler, og se efter en opdateret bios til dit mobo "Men det er du vel godt klar over :)".


    Jeg køre med Q-Fan på min cpu..er ikke oc'ed endnu, men ved 2000 omdr, holder min sig på 32-34 idle og 44 +/- under spil osv "Thermal paste fra Zalman"..har prøvet at slå Q fra, men gider ikke sidde i den larm, lyder som om jeg har en hår tøre stukket lige i skalden..men det er smag og behag.

    Hey


    Jeg har lille spørgsmål inden jeg smutter i seng, angående Core temps!!


    Jeg kan forstille mig at den max må blive ca 61 c på corene..MEN på Core Temp siger den 40-42 c i idle, og der er jo ikke meget plads at løbe på fra de 40 til 60, især ik på en varm sommerdag hvis man spiller tunge spil, så er det ikke temp udenfor cores man skal regne med istedet "den er ca 5-10 c lavere udenfor cores", for hvis det ikke er tilfældet så skal jeg edermame ha købt mig en bedre køler asap "Så vil det jo mene at standard box køleren ikke er en pot tis værd!?", for min bliver da hurtigt 52-55 i Core Temp hvis jeg spiller HL2 eller et andet tungt 3D spil eller benchmarks for den sags skyld !!.



    En anden ting, har kigget lidt på Oc siderne, der er mange der har over 60c så er en smule forvirret 8o, er ny Intel ejer så har ikke rigtigt bekymret mig om varme da jeg havde en Amd, men har hørt skræk historier om Intel Cpu'er om varme..og syntes ikke rigtigt at Intel har været særligt heldige med at presse varmen ned, selv med deres nye Conroe 65nm samt lavere Vc..sagt mildt deres sokkel design sutter numse :$ eller hva..eller er det bare mig der har ladet de mange historier osv lade gå mig til hovedet og der slet ikke er noget at bekymre mig om ?



    Så hvis jeg vil ha en anden køler, hvilken er bedst samt køle pasta...har kigget på en CNPS9500-AT, For Intel LGA775, men den vejer fandme det samme som en Morris mascot :boxed: !!