Indlæg af Midlertidig

    Quote

    Originally posted by origin
    argh luk da den tråd her.. deter jo 10000 år gammelt, hvem gider overhovedet interesse sig for det mere? + der er allerede en tråd herinde..


    Trådens oprindelige handling var nu kun sangen ;)


    Så blev der så spurgt til grunden osv, derfor debatten gik ud i det ;)

    Ak du, jeg hører også meget blandet musik ;)


    På en arbejdsdag er det somregel TheVoice eller 100FM der er i ørene, til fester er det det der nu bliver spillet, og helst ikke techno/trance/hardcore :T


    Men på MP3'eren er kun Eastcoast.


    Men på trods af at jeg hører en masse radio er jeg stadig ikke vild med BEP :D

    Quote

    Originally posted by Fragman
    de kører indimellem også en gang rap indover deres funky stil, så helt derovre synes jeg ikke man kan placere dem.


    Der hvor de kører et lille stykke rap ind er der hvor den slår over i R&B..


    R&B er den lidt blandede version :)


    Men uanset hvad dælen det kaldes, så bliver de sq ikke bedre af den grund :))

    Quote

    Originally posted by Fragman
    black eyed peas er vidst noget af det bedste amerikanske rap i mange år....de er tilpas useriøse....kogehoveder fra gaden om man vil.


    Haha :D


    Det er ikke rap, det er R&B / Phunk ;)


    Men ja, det er heller ikke ligefrem min kop te :rolleyes:

    Nu er det ikke fordi jeg hører dansk rap, pånær lige fristil.


    Men Niarn er ihvertfald en af de bedre danskere IMO. Jokeren, L.O.C, Suspekt osv siger mig absolut intet, og hertil hører Søren Strøm også under.


    Min musiksmag ligger fast ved den amerikanske østkyst ;)

    Det er stadig en arrogant udtalelse at komme med.


    Jeg hører kun rap, absolut ikke andet, men jeg bryder mg ikke om Anden.


    Men af den grund siger jeg da heller ikke at hans stemme lyder som en abe i brunst, og at han egentlig slet ikke hører til i den genre?


    Folk må sq da bare tune ind på noget andet lyd hvis de ikke kan lide det der bliver spillet? Der skal da for dælen da være musik til alle i denne verden ;)

    Quote

    Originally posted by SplatDK


    og dem der hører tramp, hardstyle osv. er bare hjernedøde folk som fylder deres krop med drugs hver weekend ?


    Mine ord!


    Fordi man ikke bryder sig om en musik-genre, så er det bare lov eller?


    Skulle jeg bestemme, så var techno og trance sq da for længst blevet straffet med døden, men jeg gider da ikke engang skrive sådan en gang fis.


    Du kan ikke lide rap, det er så din kagearm, jeg kan ikke lide techno/trance, det er så min.


    Du kan sq da på ingen måde komme med sådan en udtalelse bare fordi det ikke falder i din smag.. Tsk tsk

    Quote

    Originally posted by urbananen
    Gætter på imellem 200 og 300kg.
    Har aldrig selv flyttet på det.
    Har flyttet min pap-mors ned fra 2. sal på 250kg.. Og det minder lidt om det..


    Bud noteret :ph34r:


    Okay, et middel klaver så.. :)


    Var bare det eneste jeg lige havde..


    37000,- pp hvis du sender imorgen :)) :finger:



    Nå, jeg er ude af tråden igen.. OT slut her fra :D

    Quote

    Originally posted by Fino
    Er det den om at han rapper om at han ikk slår piger?


    Det er noget med niarn slog en pige på et tidspunkt og så rappede en eller anden rapper om hvor åndssvag han var osv..


    Du nævner det selv :))


    Niarn og Strøm var oppe at toppes engang under en bytur, og Niarn slår så ud efter Strøm, men rammer en 17 årig tøs i kraniet og brækker næsen på hende. Hun kører så en retsag mod Niarn, og Strøm vidner så mod ham.


    Der af kom så Stikkersvin fra Niarn.


    Det kunne Strøm så ikke klare, og han skrev så denne..

    Quote

    Originally posted by xenon
    anden er da ok - men har i nogensinde set engelsk standup (og jeg tænker ikke på ham dragQ'en)? - de englændere er hylende morsomme - vores danske standup'ere er langt efter. et godt eksempel er at en så talentløs standup'er som thomas hartman er forholdsvis kendt og udsender DVD'er osv. Efter min mening stinker han totalt - han kører showet replik efter replik - og hans punchlines er aldrig rigtig sjove


    anden er nok det bedste danmark har at byde på



    Aaaah.. Anden er klart min favorit i DK, men sys nu lille Mick Ø følger godt med :D

    Quote

    Originally posted by KarGa


    Jaah... selvom jeg har haft fuldskæg et par måneder, så ser det squ pænere ud når man er helt nybarberet ud :P



    Det er super dejligt at kunne ordne de sager under bruseren... før jeg fik elektrisk tandbørste ordnede jeg skam også den del af morgenen i badet :))


    Ja tak, yderligere info er ikke nødvendig :)) :finger:



    Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Nybarberet, ja tak!


    Det er du jo heller ikke gammel nok til :)) :T


    Tror jeg også :)) Fald helt ned min dreng, jeg giver en bajer :P :cheers:


    Sry for OT

    Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg købte en Phillips Speed-XL for nogle måneder siden... den er godt nok genial! Den kan ifølge brugervejledningen ikke tåle at komme under vand, men den kan godt tåle at blive skyldet under handen uden man skal passe på hvor der kommer vand hen ;)



    Skraber er utroligt besværligt, hvis man skal skynde sig ud af døren... desuden kan en god maskine sagtens gøre det lige så pænt som en skraber hvis man bare skal på arbejde...


    Jeg bruger selv kun skraber hvis jeg skal til noget familietamtam


    Så kan man da også bare lade skægget sidde.. Folk må da have respekt for en rigtig mand :))