Indlæg af MSI-AOC

    Hvis du vil undgå at folk højreklikker på siden, hvilket lang fra gør det umuligt, blot lidt mere besværligt indsætter du bare følgende script i dit <body>



    Hej Tweak


    Jeg sidder her med min kammerats laptop og skal til at formatere lortet og smide windows 7 på.


    Problemet opstår så da han har afinstalleret PowerDVD som fulgte med da han købte computeren færdigtkonfigureret, for han har åbenbart fået slettet en eller anden vital enhedsdriver og computeren vil nu ikke genkende og/eller læse fra hans indbyggede dvd-drev.


    Jeg tænkte at det da ikke skulle være et problem, vi kunne da bare emulere et drev med Daemon-Tools og formaterer derfra, men nej. Computeren kan ikke genkende eller indlæse NOGEN optiske drev overhovedet, hverken fysiske eller virtuelle. :boxed:


    Nogen der har forslag til løsninger eller har oplevet lignende selv? Det er en HP Pavillion dv7

    Har lige sluttet to pc'er til "DC OC12", en KVM Switch fra DIGITUS, og lige meget hvor jeg kigger på nettet står der at man kan skifte mellem sine pc'er, ved hjælp af en tastatur hotkey, men der står ingen steder hvilken hotkey det er !!


    Nogen der kender standard hotkey til at skifte på DC OC12?

    Hvis du har pengene til det, så er vi da vel ovre i noget AlienWare eller de nye XPS pc'er fra DELL


    Dell er nu ikke lige min kop te, men de nye ser fandme fornuftige ud

    Så er det fandme ved at være ...


    D. 23. November internationalt og d. 30. i DK er der premiere på Hitman The Movie, som er lavet over de fire spil fra hitman serien (som jo faktisk er en dansk idé, fra IO Interactive ;))


    Nu vi er ved det, er der selvfølgelig 2 spørgsmål der melder sig ...


    1. Er Timothy Oliphant(Die Hard 4.0 ) den rette til at udfylde rollen som Agent 47?
    2. Hvilket a de fire spil er jeres favorit? Codename 47, Silent Assassin, Contracts eller Blood Money?


    svar på første spg.
    TO ligner måske ikke helt det man kunne forestille sig af 47, hans hoved er lidt for kort, osv.
    Synes måske også at Timothy O er lidt for meget af en følebøsse til at spille iskold noname silent assassin, men han er jo en dygtig skuespiller, så lad os se om ikke det nok skal gå alligevel.


    svar på andet spg.
    BLOOD MONEY! Det er klart det fedeste!, var allerede hook på 1'eren, codename 47 men Blood Money owner de 3 andre maks. synes nok at Hitman 2: Silent Assassin er lidt af en fuser, men overordnet er det jo nogen klasse spil

    Jeg synes at det er en skide god idé ...


    Det moderne vidensamfund er jo også et videnDELINGSsamfund og Jeg ville personligt ofre flere penge på mere musik for at betale efter personlig bedømmelse og ikke efter hvor mange penge IFPI og pladeselskaberne skal have i lommen for at holde på aktionærerne

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Jeg bruger personligt et add-on til Firefox... Video Download, mener jeg opfindsomt nok det hedder :D


    YES! Megalækker feature til FF ...


    Helt klart!


    Der er så mange handy og lækre add-ons til FF at man skulle tro det var løgn ... and the best part:


    DE ER GRATIS

    Hehe, Det er tydeligt at se at der er en del der er blevet afskrækket fra at stemme, eller har "løjet", fordi at selvom intelligensen sikkert er over middel, på et forum som dette, så tvivler jeg på at 30 procent af alle medlemmer på TWEAK.dk kan optages i Mensa :P

    Fee Meddl:


    HateSphere


    At The Gates :dance:


    Dimmu Borgir


    Soilwork


    In Flames


    Descensus (Band fra ribe http://www.descensus.dk )


    As I Lay Dying


    Children of Bodom


    Behemoth


    Arch Enemy


    Hate Eternal


    Dissection :hb:


    Iniquity (møghamrende fedt ældgammelt dansk tech-metalband :crazyeyes:)


    Mayhem


    Morbid Angel


    Volbeat!!!


    Terror 2000


    Nevermore...





    Hvorfor er der aldrig nogen der skal bruge nogen Black Metal bands? :boxed: