Indlæg af BT.CrAsH

    Quote

    Er der nogen specifik grund til at det skal være lige netop den køler dog?
    Hvis du bare skal moderat overclocke, kan du sandsynligvis klare dig men en billigere køler, f.eks. Cooler masters hyper 212+


    Nej er ikke nogen grund til det skulle være lige den køler der.. var bare en kammi som sagde den var god.
    men tror faktisk jeg vil prøve en gang vandkøling.. og tror det bliver Antec KÜHLER H2O 620

    hvad angår SSD har jeg ikke planer om at købe en lige pt..
    syntes jeg har lidt for meget om at de går ned efter 4 måneder eller bliver langsommere..
    og den 1TB hdd er heller ikke så nødvendig.. har to wd raptor som køre raid og en 500gb til lage.. plus et par externe;)
    så klare mig nok hehe

    Hello der ude skal som sagt lige have jeres mening inden købet..
    Forslag til ændringer modtages meget gerne.
    Denne pc skal bruges til gaming så som Battlefield 3 når de for fixed bugs.. Elder scrolls: Skyrim.
    Og ja der skal i den grad overclockes! :rules:


    På indkøbslisten.
    Bundkort: ASRock Z68 Extreme4
    CPU: i7-2600k
    CPU fan Noctua NH-U12P
    Ram: Kingston Hyperx T1
    Harddisk WD 1TB


    Har jeg.
    Grafikkort: Gigabyte GTX570 som køre SLI
    PSU: Silverstone DA 1200


    Nu har min gamle Q9450 også kørt på fuld knald med 3.8ghz siden 2008 og er begyndt at lave lidt narrestreger..
    plus Skyrim står for døren d.11.11.11

    har købt to 280gtx og vil køre sli lucky me i know
    og skal have et monster der kan trække dette system


    Bundkort: ASUS Striker II Extreme
    Chipset: nForce 790i Ultra SLI
    CPU: Quad Q9450 2.66 @ 3.4
    Grafikkort: Nvidia - Inno3D 280gtx SLI
    Ram: OCZ 2x2048MB DDR3, PC12800 7-6-6-18
    Harddisk: Raptor Raid 0 / 1.92TB total hdd Sata
    CD/DVD Pioneer DVD-RW IDE
    Strømforsyning: SilverStone Zeus series 750 Watt
    Lydkort: Creative X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty
    Højtalere: Logitech Z-5500 Digital
    Skærm: Samsung 226BW
    Kabinet: Aspire X Navigator Black
    Styresystem: Windows Vista 64Bit


    de her to 280gtx skal bruge 4 stik ved ikke helt hvad de hedder de stik skal man jo vide når man køber ny PSU..
    men kom endelig med et bud på hvad der skal til og må helst ikke larme for meget:)


    Takker på forhånd
    Nomadd

    Jeg ville nok hellere tage et mobo med X48 chip
    8gb ram er nok lige i overkanten alle spil køre fint med 4gb og så spare du da de penge.
    og med hensyn til cpu så ved jeg at databutikken.com (fra sverige)
    havde nogen på lager for ca 1 ugen siden.. har selv købt en der ligger venter på at rasten af mit hardware kommer hjem med posten i løbet af ugen^^
    så der er da en mulighed for at de for nogen hjem igen den lager tidigast 02-05-2008 som de selv skriver.
    og 12mb Cache er da værd at vente på:)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Jo, den har været fremme i lang tid.. men det gør den ikke til en dårligere skærm :)


    helt enig jeg kan også kun sige godt om denne skærm
    jeg har aldrig oplevet at den ikke kunne følge med i fps spil eller andre for den sags skyld..
    er også perfect at se film på når man ikke gider starte det helt store tv :))


    well der er et LILLE minus ved den.. power knappen er belastene når du spiller om natten med slukket lys.. men der er ikke det en lille smule sort tape ikke kan klare :rules:

    nu da AOC snart udkommer har jeg valgt at upgradere pc men skal lige have den godkendt af nogen upper pc nerds først:)
    gundlaget til en quad cpu er mest pga aoc.. har fået at vide fra flere beta testere spillet bruger alle 4 kerner.


    CPU: Intel Core 2 Quad Q9450 (vil gerne have clocked den til 3.2ghz) har en ven der nok skal gøre det bare rolig.
    CPU køler: Xigmatek HDT-S1283 Red Scorpion
    Thermalright Ultra 120 eXtreme hvilken en af de to kølere vil i bedst anbefale
    Bundkort: Asus P5E3/PREMIUM/WIFI-AP
    PSU: Corsair TX750W
    GFX: BFG GeForce 8800 GTX OC2 (768 MB) (her jeg i forvejen)
    HDD WD Raptor WD360GD 36.7 GB (her jeg i forvejen skal køre raid 0)


    men når vi kommer til RAM er jeg total lost hvad jeg skal købe..
    skal bruges til gaming og jeg skal have 4gb ram (har vista 64bit)
    min pc bruges til gaming only syntes ikke jeg vil bruge mere en 2500kr på ram så hvis i kunne komme med et godt bud på hvad der ville passe bedst så skriv endelig!


    kritik gode råd alt er velkommen bare ikke negative comments.