Indlæg af Casper andersen

    jeg har lige fået ny comp og den skal jeg selvfølgelig have WOW på men der jeg får hentedet patchen skriver den det her


    The file "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\World of Warcraft\World of Warcraft.lnk.Temporary" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
    To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.


    den skriver at jeg skal geninstaller det gør jeg så men den skriver det samme igen jeg har ogs¨prøvet at repair men uden held

    nu har jeg fået den til at komme et skridt vidre ind i wow men når jeg er færdig med at installer den første update så skriver den
    The file "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\World of Warcraft\World of Warcraft.lnk.Temporary" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
    To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.


    og jeg har prøvet at repair og det virkedet ikke og nu når vi er ved det så kan jeg ikke installer min lyddriver så der er ingen lyd
    men jeg har fået BF til at virke

    jeg har lige købt en ny computer som indeholder følgende dele


    intel 2 duo 1,86
    xfx 8600gts
    2gb ddr2 557mhz kingstone
    asus bundkort
    seagate 320 16mb sata 2
    400w delux psu
    windows vista 64bit


    jeg har følgende problem
    jeg kan ikke installer nogle driver vista bloker det hele tiden på en eller anden måde
    jeg kan ikke starte BF eller wow ved bf sker der ingen ting når jeg trykker på spillet med ved wow skriver den Error 132 også lidt længer nede står der The memory could not be read


    M.V.H Casper Andersen

    jeg har set en addons hvor man kan gå ind og se hvad for nogle våben, armor man kan få. men jeg kan ikke huske hvad det er for en addons
    hilsen Casper andersen

    hej du ved godt at man kan få den indregistret som en traktor men så bliver den bare plompert til 30km/t men det er bare at fjerne plomberingen igen


    har selv en suzuki lt-z 250


    Casper